Hazırlıkta tatmadığım dostluğu dokuzuncu sınıfa geçmem ile sınıflar karıştırıldıktan sonra Ayza ile bulmuştum. Ayaz hazırlıkta bana dostluk eden biriydi, iyi bir çocuktu ve ben onu enişte olarak istiyorum. O yüzden hemen yaramazlık yapmalıyım.
anonimthedissmachine: Senin başını bağlama zamanı!
ayazaltin: Ne?
anonimthedissmachine: Ayza ve seni çok yakıştırıyorum kanka. Sen de o da daha önce hiç flörtleşmediniz.
ayazaltin: Herkes çok gergin.
anonimthedissmachine: Herkesten çok sen gerginsin. Gör şu kızı. Soluk gibi, insanları ilgi çekmek için kullanmıyor. İsimleriniz bile çok benziyor.
anonimthedissmachine: Siz birbiriniz için yaratılmışsınız.
ayazaltin: Ayza fena bir kız değil. Gayet yalın, sade ve kokoşluktan uzak bir kız. Hava atmak nedir bilmiyor. Fakat ben de bu kıza nasıl yazacağımı bilmiyorum!
anonimthedissmachine: Kıza çıkma teklifini ona yazarak mı edeceksin.
ayazaltin: Okulda mı edeyim?
anonimthedissmachine: Tabi ki oğlum! Salak mısın sen? Koca kampüsün içinde nasıl edemiyorsun?
Ertesi Gün
"Beni buraya neden çağırdın Ayaz?" dedi Ayza, biraz utanıyordu. Samimi olduğu kişiler etrafında olduğu zaman gayet atılgandı fakat Ayaz ile samimi değillerdi. Utanıyordu. Ayaz'ın durumu ondan farksızdı ve ikisi de birbirini bekliyordu. "Ayza, anonim olayından haberin var, değil mi?"
Ben neden kendime bu kadar malca bir uğraş buldum? Instagramı acilen bırakmalıyım.
"Evet. Mısra ve Alaz'ı ayırmış."
"Sana mesaj attı mı peki?"
"Hayır. Ama tüm okulu yoklayacakmış gibi görünüyor."
"Beni yokladı. Bizim için en doğru kararı vermiş."
Ayza düşünür bir hal aldı. "Ne demeye çalışıyorsun?"
"Bak, ben daha önce birisiyle hiç flört etmedim. Benimle..."
Ayza, bunca zamandır hayalini kurduğu - Ayaz'dan hoşlanmıyordu fakat birisiyle sevgili olmayı istiyordu- anın gerçekleşmek üzere olduğunu görünce bacaklar ondan bağımsız şekilde hafifçe titredi. "Benimle çıkar mısın Ayza?"
"Evet." dedi Ayza, Ayaz şoklar içerisinde kaldı.
"Sen kabul ediyor musun yani?"
"Evet Ayaz."
İkisi de birbirine gülümsedi ve banklardan birine oturdular. Birbirleriyle bakıştılar uzun bir süre. Hava kapalıydı. Romantizmin içine düştüğünü gören Ayza daha da heyecanlandı. Okulun zilinin çalmasıyla birlikte son derse girmek için ayaklandılar. "Evde sana yazacağım." dedi Ayaz ve arkasında şaşkın bir kız bıraktı.
Onları izleyen bir ben vardım oysa.
*
Saat 21:30
anonimthedissmachine: Bana teşekkür etmelisin. Ayaz ve seni ben ayarladım.
ayzaturan_: Rabbim seni başımızdan eksik etmesin.
anonimthedissmachine: Insta'ya gir.
*
anonimthedissmachine : *Ayza ve Ayaz'ın yan yana kolajlanmış fotoğrafı* Şok şok şok! Okulun sessiz ve sakin öğrencileri Ayza Turan ve Ayaz Altın arasında aşk başladı! Ben ayarladım. ayzaturan_ ayazaltin
alevelcin : Hayırlı olsun ayzaturan_
ayzaturan_ : Sağol Alev. alevelcin
elifinciyldz : Sen de bir çifti ayırıp başkalarını birleştiriyorsun.
anonimthedissmachine : Kudur. elifinciyldz
tanaynilufer : Boş insan diyordum ama helal olsun. Ben bu ikisini çok yakıştırıyordum. anonimthedissmachine
anonimthedissmachine : tanaynilufer üzülme sana da ayarlayacağız.
anonimthedissmachine : Şu ayrılan çift nerede? misrasaydin alazozkyl
misrasaydin : Sana ne lan? Mutlu musun?
anonimthedissmachine : misrasaydin kanka üzülme ben sana çocuk ayarlayacağım.
alazozkyl : Ben de istiyorum anonimthedissmachine
ruyazor : Sipariş veriyorlar sanki! alazozkyl anonimthedissmachine
anonimthedissmachine : Kanka dur sana da ayarlayacağım. ruyazor
Yorumları okurken her ne kadar eğlensem de Elif İnci mevzusu canımı sıkmadan edemiyordu. Bu kız haddini bilmeliydi ve ben, bunun için elimden geleni ardına koymayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgilimle Çıkmak Mı? -Texting-
HumorBeş ayrı farklı yaş grubu bulunduran sıkıcı bir okula renk katmak için neler yapabilirsiniz? İlişkiniz açısından umutlandığınız sevgiliniz sizi terk etse nasıl bir yol izlersiniz? Başka bir çocuğa aşık olduğunuzda onu nasıl elde edersiniz? Rüya, oku...