Jungkook szemszöge:
Másnap hajnal 5 órakor csöngött a telefonom , a ház tulaja hívott,remek.
-Figyelj Jungkook , én bírlak , mert rendes srác vagy , de ha nem fizetsz kénytelen leszek utcára tenni téged , két havi elmaradásod van .
- Ne haragudjon uram ..én nemsokára kifezettem..
Habogtam.
-Ezt mondod már két hónapja , eredményt is szeretnék , úgy hogy fizess, ha nem szeretnél utcára kerülni !
Majd letette a telefont .
Igen mostanában eléggé le vagyok égve , ebbe roncs házba minden elromlik én meg nem győzők szerelőket hívni, plusz a beteg bátyámnak is kell valamicske pénzt küldenem , már fél éve hogy lebénultak a lábai és így nem tud olyan fizikai munkát végezni amiből megtunda élni , a szüleink meg már 3 éve meghaltak egy autó balesetben .Tényleg már konkrétan semmi pénzem sem maradt
Ha csak ...nem, nem fogom magam oda dobni neki, inkább keresek plusz állást . Elkezdtem keresni az állásokat de egyik se volt olyan ami elég pénzt fizetett volna, vagy nem volt hozzá végzettségem, majd egy napon keresztül kerestem , már az összes weboldalt , újságot átneztem és semmi, egyszerűen semmi...nem gondoltam hogy ezt mondom, de feladtam...megkellet hoznom a döntést amit a legkevésbé sem szerettem volna, de muszáj volt nem más választásom.
Bementem délután az irodába szerencsémre már alig 1-2 ember volt bent,de Namjoon mintha érezte volna hogy jönni fog valaki, bent ült a kis külön irodájában. Bekopogtam , és bementem.-Öhm...
Kezdtem bele a mondatomba , félve de kimondtam
- Elfogadom az ajánlatát .
Motyogtam halkan .
-Nocsak most már egy útszéli ringyó vagy, aki egy csettintésre allatam fog nyögni ?
Kérdezte egy perverz és egyben gúnyos fejjel.
- Nem azért teszem mert annyira akarnám , hanem mert nincs más választásom , ezt jegyezze meg .
A főnököm egy két másodpercre "megnémult" . Mintha meglepte volna valami, de mégis mire számított , hogy majd önként és dalolva ugrok a karjaiba?
-Rendben akkor ma este itt az iroda előtt várlak 8 órakor .
Mondta ki ezt a mondatot egy sóhaj kíséretében.
Namjoon szemszöge:
Egyszer csak Jungkook állított be az irodámba , valahogy érzetem hogy ma valaki meglátogat.
-Öhm... Elfogadom az ajánlatát...
Motyogta félve Kook .
-Nocsak most már egy útszéli ringyó vagy, aki egy csettintésre allatam fog nyögni ?
Kérdeztem gúnyosan .
- Nem azért teszem mert annyira akarnám , hanem mert nincs más választásom , ezt jegyezze meg .
Miután kimondta ezeket szavakat kissé megingodtam , bevallom sokkal jobb lenne ha nem kényszerből tenné azt amit tenni fog, ez kissé rossz érzéssel töltött el...Mi ? Namjoon ! Mégis miről beszélsz, a lényeg hogy Kook a tiéd lesz nem számít hogy miért teszi, térj már észhez!
-Rendben akkor ma este itt az iroda előtt várlak 8 órakor.
Mondtam neki egy sóhaj kíséretében .
YOU ARE READING
Az enyém vagy ! [Namkook]
FanfictionJeon Jungkook egy nagyvállalatnál dolgozik, a főnöke Kim Namjoon viszont látszólag igyekszik megkeseríteni az irodában töltött idejét . Ám egy nap a főnöke egy érdekes dologgal áll elő, amire Jungkook a legkevésbé sem számít. Ez az első könyvem, a...