H4

35 6 2
                                    

Pov. Lex

Ik voel dat iemand mijn haar streelt. Het voelt heerlijk. Langzaam word ik wakker en open mijnn ogen. 'Heey babe' hoor ik dan ineens een sexy stem zeggen. Ik kijk om me heen en zie dat ik naast Edward in zijn bed lig. Ik kan me niets meer van gister nacht herinneren... zo dronken was ik blijkbaar.

Ik schrok op van mijn gedachten omdat Edward me een kusje gaf op mijn voorhoofd. Het was zo lief. Alleen had ik het niet verwacht. Ik kijk hem vragend aan. 'Eeehm kun je je gister avond niet herinneren? ' vraagt hij lief.'nee om eerlijk te zijn niet...' ik bloos en sta op. Dan ineens merk ik dat ik allen nog in mn lingerie sta. Ik bloos en wikkel de deken om me heen. 'Daar is de badkamer lex. Daar liggen je kleren en je kunt je daar opfrissen. ' ik knik en loop de deur door. Wow wat een mooi bad. Ik doe mijn ondergoed en bh uit. Ik laat het warme water stromen en klim in het bad. Naadt het bad staan allemaal flesjes om het bad mee te vullen. Ik kies eentje met een jasmijn geur. Ik doe er een klein scheutje van in het bad die nu ongeveer half gevuld is. Hmmmm dat ruikt heerlijk.

Na een heerlijk warm bad en de kleren die Edward voor me klaar heeft gelegd. Het zijn niet mijn kleren. Maar wel mijn maat het is een mooi zwart jurkje met mijn zwarte hakken.

Ik zie een plastic zak liggen en kijk er in. Oo daar zittten mijn kleren in. Ik pak de zak en loop dan de slaapkamer weer binnen. Edward is ondertussen al omgekleed en zijn haar zit in een warrig model. Het staat hem mooi. 'Heey heb je honger? ' vraagt hij 'ja best wel. En waar heb je deze kleren vandaan? ' 'van mijn zusje ellis. Ze komt hier vaak en laat dan vaak kledig slingeren.' 'Oo oke ik breng het later wel terug oke? ' ' oke' ik glimlach naar hem en loop naar beneden. Eenmaal beneden zie ik dat hij de tafel al heeft gedekt. het ruikt heerlijk naar versgebakken broodjes. Hmmm. Ik ga zitten en Edward bakt een ei voor me. Het was heerlijk. Na nog een tijdje te hebben gepraat. Brengt Edward me naar huis. In de auto praten we bin

'Waar ben jij dan geweest vannacht? ' vroeg bella. 'Ik ben in slaap gevallen bij Edward sorry dat ik je niet ff had gesmst.' 'Haha geeft niet. En is hij knap? ' ' BELLA! Hahaha hij is mijn baas gek. ' 'oo ha dat weet ik toch niet' reageert bella. 'Oo en vandaag heb ik vrij dussssss heb je zin om mee te gaan naar de stad? ' 'ja leuk maar ik moet straks nog wel even lans sam.' Sam is de beste vriendin van bella en ze is heel erg aardig. Met sam is het altijd gezellig. Je kunt altijd met haar laggen. 'Oke dan gaan we maar snel he' 'jup' we stappen in de auto en bella rijd ons naar de stad.

*

Na een leuke dag in de stad lig ik dan toch eindelijk in weer in bed. Ik denk nog even aan de mooie dag dat ik vandaag had en ik kan Edward zelfs niet uit mijn gedachten halen de laatste seconde voor ik in slaap val.

mixed upWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu