'Ik kan niet geloven dat nu echt bijna de tour over is.' Tess keek van Ally Amber aan. 'Inderdaad.' Ally trok haar schoenen aan. 'Ik sprak Gary net we hebben donderdag en vrijdag de videoclip opnamens van "When I look at you".' Cher plofte naast Ally neer op de bank. 'Wat? Ik heb donderdag die reunie en vrijdag zou ik met Harry als suprise naar Homes Chaple gaan. Ik heb alles al geregelt met Gemma, Anne en Robin.' 'Ik heb met Zac afgesproken.' 'Ash komt donderdag aan.' 'Ik zou met mijn ouders en broertje gezellig dingen gaan doen, maar nee hoor, niks gaat door.' Zuchte Cher op dat moment liepen Gary en Scout naar binnen. 'I guess Cher told you the news?' Scout keek de meiden rond. 'Can't we do the video a another time?' Tess keek van Gary Scout aan. 'No, your flying thursday to Italy.' Zei Scout en liep met Gary weer de kleedkamer uit. 'And by the way.' Scout stak zijn hoofd om de kleedkamerdeur. 'Next week you have a intervieuw on The Ellen Show.' De meiden pakte alleen vier een kussen van de bank en gooide hem naar Scout zijn hoofd. 'We hate you!' Riepen de vier meiden uit. 'You still have to go.' 'Whatever!' Riep Ally. De meiden stonden op en liepen richting het podium met Jack, Tom, Tj en Leon. 'Dit kunnen ze gewoon niet maken.' Tess keek de meiden rond. 'The Ellen Show is geweldig, maar dit kan echt niet.' Amber stopte haar telefoon in haar broekzak. 'Ik zou zondag naar mijn opa en oma toe, die ik al een half jaar als het niet langer is, niet gezien heb.' Cher gaf Scout en Gary een blik. 'Ik zou naar LA.' Amber keek ook naar Gary en Scout. 'Mijn vlucht gaat zondag naar Sydney, ik wil dan niet naar Chicago.' 'Homes Chaple klinkt toch veel beter dan Chicago.' Ally trok haar bovenlip op. 'Wat is er?' Mary keek de meiden aan die langs liepen. 'We hebben aankomende donderdag en vrijdag opnamens van "When I look at you" in Italië. En volgende week zitten we in The Ellen Show.' Amber keek Mary aan. 'Dat is toch..... hey dan zitten we in London.' 'We zitten dus in Italië.' Tess keek Mary aan. 'Why? We zouden leuke dingen gaan doen.' Mary keek Ally aan. 'Vertel jij dan die twee maar.' Ally wenkte naar Gary en Scout. 'Two minutes.' Scout keek naar de meiden. 'Yes.' Tess keek Scout aan. 'Ga je trouwens ook kijken?' Cher keek Mary aan. 'Ja, ik ga die kant nu uit anders mis ik de opening.' 'Ok, see you in a bit than.' Ally gaf Mary een kus op haar wangen en ging met Amber, Cher en Tess klaar staan.
'Hello O.2.!' Riep Cher. 'How are you doing tonight?!' Riep Amber. De fans gingen wild. 'After tonight we have one show left from the "This is our beginning" tour.' Zei Ally. 'So let's make a big party of it. This is "The Spark"!' Riep Cher en de muziek begon te spelen.
'Ready to go back home?' Ally keek Tess aan. 'Ja, ik kan echt niet wachten tot dat ik weer in mijn eigen bed lig. 'Ik weet wat je bedoelt, ik hoor mijn bed bij aunty Rose vanaf hier mijn naam roepen.' 'Je hebt gewoon drie huizen.' Tess en Ally stapte als laatste in de zwarte suv, Jack deed vervolgens de deur dicht. 'Ja, ik miste altijd London en alles hier, maar nu wil ik niks liever dan gewoon terug naar Nederland.' 'Ally die Nederland mist, bel de krant.' Riep Mary. Amber, Cher en Tess begonnen te lachen. 'Can we come with you?' Ashton en Harry deden de deur weer open. 'Ash?!' Riep Tess blij, ze klom over Amber heen en sprong in Ashton zijn armen. 'I missed you so much.' Tess had spontaan trannen over haar wangen lopen. 'I missed you to.' Zei Ashton en hielt Tess stevig vast. 'So we can come?' Glimlachte Harry. 'Sure.' Glimlachte Ally, ze stond op zodat Harry op haar stoel kon zitten en zij op zijn schoot. Niet veel later kwamen ze aan bij het vliegveld en werden ze meteen weer bestormd door de fans.
Toen de groep de aankomsthal in liep op Schiphol waren er geen fans te bekennen in de aankomsthal. De meiden moest van Gary en Scout op Facebook en Twitter zetten dat ze pas morgen aan zouden komen.
'Dit voelt echt niet goed dat we tegen onze Escapers moesten liegen.' Cher keek de meiden rond. 'Kijk mijn Twitter eens.' Glimlachte Ally. Nog geen paar seconden later hoorde de groep een paar meiden gillen. 'Je hebt getwitterd dat we onderweg waren naar Nederland?' Amber keek op van haar telefoon. 'Misschien?' Ally keek Amber aan met een glimlachje. 'OMG! Mag ik alsjeblieft met jullie op de foto?! Gilde de meiden door elkaar. 'Natuurlijk meiden.' Glimlachte Tess. 'How did they know you where coming?' Gary keek Cher aan. 'Don't know.' Cher trok haar schouders op en ging veder met de fans praten. Bijna een half uur later ging de groep dan eindelijk naar huis toe. 'Ik zie jullie overmorgen in het Ziggo Dome dan.' Tess gaf de meiden een knuffel. 'Tot overmorgen.' Glimlachte Cher. 'See you than girly's.' Glimlachte Ally en liep met Harry en Mary naar buiten waar Rose al in de auto zat te wachten.'Night Ly!' Riep Mary vanuit haar kamer naar Ally. 'Night sweetie!' Riep Ally terug en kroop tegen Harry aan. 'Finally my bed.' Gaapte Ally. ' 'The day after tomorrow is your last show. After that you can relax.' Glimlachte Harry en gaf Ally een kus op haar voorhoofd. 'That's what I tought to, but we have to recoord the music video from "When I look at you" on thursday and friday, in Italy.' Ally kon moelijk haar ogen open houden. 'And then your free, right?' 'Nope, we have to go to The Ellen Show next week.' 'When do you have some time off? We're going back recoording in four weeks.' Harry ging rechtop zitten en keek Ally aan. 'I'm sorry that my work is like this, but I can't help it.' Ally keek Harry aan en draaide haar om toen Harry niks zei. Ally hoorde Harry zuchten. 'I'm sorry baby. I know you're bizzy with your work and I with mine, but I just wanted to have some you and I time.' Harry draaide Ally voorzichtig om en keek haar aan. 'Just us two.' 'I know.' Het werd steeds moeilijk voor Ally om wakker te blijven. 'Let's talk tomorrow about this, you need your sleep beautiful.' Glimlachte Harry en deed een pluk haar achter Ally haar oor. 'Goodnight Harry.' Ally kroop tegen Harry aan en verstopte haar gezicht in zijn nek. 'Goodnight love.' Harry hielt Ally stevig vast en viel niet veel later ook in slaap.
JE LEEST
Simon Cowell is my dad.. Book 1 & 2 (One Direction) (Dutch)
FanfictionAlly is een achtienjarige modestudente, en lijd een standaard tiener leven. Tenminste zo lijkt het op het eerste gezicht. Sinds het overlijden van hun moeder wonen Ally en Mary, bij hun tante Rose in Nederland. Ally kan zich bijna niks meer herinner...