"KURTULUŞ"

108 10 5
                                    


( ÖNCEKİ BÖLÜM )

"Nerden yengen oluyorum be? Benden ne istiyorsunuz? Piç kurusu! Bırak beni adi köpek sahibin nerde?"

Ve arkadan o tanıdık dominant ses,

"BURDA!"

_____________________________________

"Benim güzelim beni mi merak etmiş? Bak burdayım, onun sahibi benim."

"S-sen ne aşağalık bir herifsin! Kendini ilah falan mı sanıyorsun? Hiç kimse kimsenin sahibi değildir! O özgür bir insan!" Dediğim an beni bulan - Dolaptan zorla çıkarmaya çalışan piç - adama belindeki silahı hızla çıkarıp vurdu!

Anın şokuyla çığlık attım.

Onu vurmuştu...

Benim yüzümden Onu vurmuştu...

Sırf ben ağzımı tutamadığım için onu vurmuştu.

"Bak güzelim. O artık özgür ve ölü bir insan."

"S-sen onu vurdun... Gözünü bile kırpmadan Sen onu öldürdün!" Dedim sesim sonlara doğru gür ve nefretle çıkmıştı

"Evet" dedi sakince ve devam etti "İstediğin onun özgür olmasıydı ve o artık özgür gerçi cehennemde ne kadar özgür olabilirse"

"Allah belanı versin s-sen; Şeytan'sın. Sen; Kötülüğün, piçliğin, şerefsizliğin vücut bulmuş halisin."

Susmamı sağlayan şey yüzüme inen tokattı.

Dudağımdan çeneme doğru inen sıcak sıvı ile dudağımın kanadığını anladım sağa düşmüş yüzümü ona doğru çevirdim.

İlk önce gözü dudağıma kaydı ben bir merhamet duygusu ararken aynı iğrenç egolu bakışlar tekrar yerini aldı.

"Bir daha söylesene sıkıyorsa"

"SEN ŞEREFSİZSİN!" dedim yüzüne tükürürcesine.

Yüz ifadesi anında değişti, şuan tıpkı bir iblis gibi bakıyordu.

Söylediklerimden pişman değildim, Doğruları söylemek suçsa eğer, suçumu itiraf ediyorum.

Başımda olan baskıyla, saçımdan tuttuğunu anladım. Lanet olsun...

Ama hâlâ pişman değildim, söylediklerimin arkasındaydım.

Beni aniden duvara vurmasıyla başım döndü burnumdan sıcak sıvı aktığını öğrendiğimde sevindim doğrusu.

Çünkü şuan beyin kanaması geçiriyor olabilirdim, ve tahminim doğru ise aileme tekrar kavuşacaktım.

Gözlerim kararmaya başladığında daha da mutlu olup sıkıca gözlerimi kapattım.

Yanına geliyorum Baba...

Yanına geliyorum Anne...

Yanına geliyorum Sergen...

Sizi çok özledim, ama bu özlem artık bitiyor.

Bu adam benim katilim miydi? Yoksa kurtuluşum mu?

________________________________________

Merhaba, aslında bölümü yayınladım ama kendiliğinden silinmiş.

Kısa bir bölüm oldu ama hemen yb atıcam gün içerisinde

Lütfen düşüncelerinizi yazın, bol bol satır arası yorum yapın ve oylamayı unutmayın

Sizi seviyorum...

- İlay -

ALTIN KAFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin