008: Ik voel hem.

1.4K 59 3
                                    

Fleurs P.O.V

Oké, nu is het moment, het perfecte moment. Ik raap alle moet bij een en loop op hem af, tik hem op de schouders en ren vervolgens hard weg als ik zijn perfecte gezicht zie.
Waarom durfde ik het niet? Misschien omdat we al zulke goede vrienden zijn en de vriendschap niet wil verpesten? Misschien omdat ik bang ben voor dat hij nee zegt?
Terwijl ik zit te pijnzen waarom ik het niet durfde bots ik tegen iemand aan.

"Auw Fleur, kijk uit. Waar zit je met je hoofd?!"

"Hey Lucy. Ook leuk jouw weer te zien."

"We zien mekaar elke dag"

"Weet ik."

Ze pakt me vast en trekt me naar het bankje dat daar blijkbaar staat. "Wat is er met je Fleur. Je ziet zo pips. En zeg nou niet 'er is niks' want ik zie duidelijk dat er iets is."
Dat heb je met beste vriendinnen, Ze zien altijd wanneer je down bent.

"Ik- ik, ikwouzaynmeeopdatevragenmaardurfdenietikliepzomaarweg."

"Wat?!" Vraagt Lucy.

"Ik zei, ik wou Zayn mee op date vragen,maar durfde niet. Ik liep zomaar weg."

"Waarom durfde je het niet?"

Ik haal mijn schouders op, "ik ben bang dat hij nee zegt."
Wauw, ben ik zo laag gezonken dat het me iets kan schelen wat een jongen denkt? Nee, maar ik voelde nooit zo iets voor een jongen, dat lieg ik, ik heb eerder iets voor een jongen gevoelt. Voor hem..

Lucy's P.O.V

"Je moet hem gewoon vragen. Als het achter de rug is voel je een stuk beter."

"Ik ben bang dat ik de date ook verpruts."

"Je hebt het echt te pakken hè."

"Zeg dat wel." Plotseling heb ik een idee.

"Waarom ga je niet op dubbeldate?" Ze kijkt me niet begrijpend aan.

"Een dubbeldate?! Met wie dan nog meer? En waarom om precies te zijn?"

"Nou, " leg ik uit. "Die iemand kan een beetje op je letten tijdens de date. Ze kan je helpen om ban je spanning af te komen. Nu moet je alleen nog iemand vinden om mee te gaan en Zayn vragen of hij mee gaat."

"Goed idee!" Ze klinkt een stuk opgewekter. "Maar met wie? Wil jij mee?"

Ik schud mijn hoofd. "Nee liever niet."

"Waarom niet?" Ze kijkt me aan met een pruillip. Ik schud nogmaals mijn hoofd. "Nee Fleur, je vraagt een van die andere meiden maar."

"Jij kan met Harry." Floept ze er uit. "Hoezo?"

"Je ziet toch wel hoe hij naar je kijkt."

"Je ziet spoken Fleur." Ik sta op. "Je zoekt maar iemand anders."

Fleurs P.O.V

Ik loop het huisje binnen en zie Anouk bij de tv staan proberen te kijken hoe hij werkt. Ik loop naar haar toe en druk op het knopje aan. "Oh, zo gaat die aan. Bedankt Fleur."

"Anouk wil je iets voor me doen?" Meteen met de deur in huis vallen. "Tuurlijk," zegt ze opgewekt. "Wat?"

"Nou," begin ik."ik wil Zayn op een date vragen, maar ik durf niet, omdat ik bang ben mijn date te verprutsen. Toen had Lucy een idee om op een dubbeldate te gaan en zij wil niet mee met iemand, dus wil jij een date regelen en met Zayn en ik me gaan. Als hij ja zegt." Ik kruis mijn vingers. Nu kan ik alleen hopen.

"Tuurlijk, waarom ook niet."Ik haal opgelucht adem. Ze wil mee! "Had je al iemand in gedachten met wie je wilt gaan?"

"Nee, ik vraag wel de eerste jongen die voorbij loopt."Precies op dat moment komt Liam langs.

"Kijk en leer," fluistert Anouk mijn kant op.Ze loopt op Liam af en roept ondertussen zijn naam. "Liam, wacht even. Ik had je net nodig." Liam blijft staan en kijkt haar vragend aan. Ze legt haar hand om zijn schouders heen.

"Wil jij op een date met mij. Het wordt een dubbeldate. Fleur gaat proberen Zayn te vragen. Wil jij met mij mee?"

"Jahoor, zeg maar waar en wanneer." Ze laat hem los, "dat zeggen we nog wel."
Mijn ogen worden groot. Hoe doet ze dat! "Nu ga jij naar Zayn toe. Je hoeft het niet zoals ik te doen, maar doet het op je eigen manier. En waar gaan we heen?"

"Ik dacht aan dat restaurant hier in het centrum. New Black Volgens mij."

"Oké, ik reserveer al vast voor 4."

"Maar wat als hij geen ja zegt?"

"Geloof me. Hij zegt ja." Ze loopt de deur uit met haar mobiel. Dan komt Zayn uit de keuken. Hij heeft een gevuldekoek in zijn handen.

"Zayn, wil je op date met mij?" Hij proest de gevuldekoek weer uit. Was ik te direct?

"Wat?!" Vraagt hij onzeker.

"Of je met me uit wil. Liam en Anouk gaan ook mee. Een dubbeldate." Ik kijk onzeker naar de grond. "Ja lijkt me erg leuk." Mijn ogen worden groot. Zei hij nou ja?!

Anouks P.O.V

Ik heb net gereserveerd als Esmee binnen komt. Ze loopt naar me toe en kijkt me smekend aan. Dat is een niet goed teken.

"Wat is er Esmee?"

"Ik heb iets ontdekt en weet nu niet wat ik moet doen."

"Wat heb je ontdekt dan zussie van me"

"Ik ben smoorverliefd op Liam."

Lucy's P.O.V

Ik loop over het strand, er is veel wind maar ik vind het wel fijn. Ik laat me neer ploffen en doe mijn hooft in mijn handen.Wat moet ik doen? Was dat wat Fleur zei over Harry waar? En wat voel ik voor hem?Ik weet het niet, het is allemaal zo onduidelijk.
"Wat is er?" Vraagt een stem die ik herken.

Ik kijk naar zijn gezicht. "Ik zit me aftevragen wat ik voor je voel. En wat jij voor mij voelt" meteen sla ik een hand voor mijn mond, zij ik dat nou luid op tegen hem!
"Ik weet niet wat jij voor mij voelt. Maar ik voel duidelijk iets voor jouw."Ik sta op en kijk hem recht in de ogen aan. Ik moet moed hebben. "Er is maar een manier om er echt achter te komen."

Ik sluit mijn ogen en laat zijn lippen op de mijne glijden. Zachtjes kust hij me en trekt zich dan weer terug, overal voel ik vlinders vladderen. Ik tril, ik wil meer.

Ik trek hem tegen me aan en een zachte kreun verlaat mijn mond. We gaan door met zoenen. Hij bijt zachtjes in mijn onderste lip. Ik weet nu precies wat ik voel.

Ik voel hem.

--------------------

Weer een hoofdstukje!

I love you all❤️

Comment, vote💞

Xx Romy

Teen camp | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu