Secrets

780 54 3
                                    

Седя като вцепенена, опитвайки се да асимилирам казаното от Джимин току-що.

- И аз те обичам - казвам след няколкото ми нужни секунди да се върна към реалността.

Толкова съм щастлива да му го кажа. Толкова много съм искала да му го кажа. Искам да знае, а не да се съмнява. За първи път казвам тези думи без да изпитвам срам или да се чувствам неловко.

Той се усмихва мило и ме притиска още по-силно към себе си, заравяйки лице в косата ми. Усещам го толкова близо до себе си, сякаш всяка част от него докосва всяка част от мен.

- Не искам да си ходя - прошепва той, докато гали косата ми и се заиграва с русите ми кичури.

- Тогава недей.

- Трябва.

Отделя се от мен и целува устните ми за секунди преди да излезе през тъмно-кафявата врата на стаята. А аз оставам вътре, неразбираща какво се случва. Гледам през отворената врата, сякаш чакам сама да се затвори. В крайна сметка я подритвам с крак и тя издава силен шум при сблъсъка си със стената.

Нямам планове за днес, което рядко ми се случва. Но не ми се иска да звъня на приятелките си. Иска ми се да прекарам време сама и да изляза просто така. Усмихвам се на умната си идея и се отправям към гардероба, за да се преоблека с нещо ново и различно. Закривам с грим сините следи по врата ми  и докъдето стига деколтето ми, въпреки че отново се виждат леко.

Не знам кога ще видя Джимин отново. Не знам дали ще ме потърси или дали аз трябва да го потърся. Засега ще се оставя на съдбата да реши и просто ще се пусна по течението.

Когато взимам парфюма си от рафта, погледът ми се спира на една от книгите там. Книгата, в която напъхах снимките, които получавам като заплахи. Измъквам я от рафта и я разтварям, при което снимките се изсипват върху масичката пред мен. Събирам ги и започвам да ги оглеждам отново, опитвайки се да открия нещо ново. Все някога трябва да разбера откъде идват, преди да съсипят нещо... или всичко.

Преглеждам всеки ъгъл и единственото, което откривам е надписа на фотостудиото, откъдето са извадени. На гърба пише "Aura Photography" с големи, но бледи букви. Уверявам се, че надписа е върху всяка от снимките и след това набирам името в интернет. Официалният им сайт веднага изскача на първо място. "Бъдете сигурни, че всяко ваше желано събитие ще бъде записано от нас", достатъчно зловещо. Не е кой знае каква следа, но все пак си е нещо.

I Told The Stars About You || Park JiminWhere stories live. Discover now