13

2.7K 217 10
                                    

Dabi se chytil se syknutím za nos , který byl nejspíš zlomený. Izuku se odtrhl. Propaloval Dabiho pohledem. Chtěl ho obejít , ale naskytl se problém. Izukovo pozadí a nohy měly jiný názor na chůzi. Nebýt Dabiho tak už leží na zemi , jako rozpláclá žába.

,, Podívej se. Málem mě zabiješ , ale nezvládl bys ani jeden krok " vyzvedl Izuka do náručí a odnesl do svého pokoje.  Usoudil že na zemi by se Izuku nevyspal a byl by k ničemu .
Postavil Izuka  ve dveřích do pokoje .

,, Vyber si něco ze skříně na spaní , nebo jestli ti nevadí spát nahý" Izukův obličej polila vlna červené barvy. Otevřel dveře a hned za sebou zabouchl. Opatrnými kroky se blížil ke skříni , kterou otevřel. Skříň byla na malý pokoj velká a oblečení v ní bylo hafo .
Vyhrabal ze skříně bílé tričko a spodní prádlo .
Položil ručník na okraj židle a oblékl si věci.  Spodní prádlo mu bylo dobré , ale to se nedalo říct i o tričku které měl pod zadek.
Izuku sebou trhl. Ozvalo se zavrzání dveří a následné kroky. Nestihl se otočit a dotyčná osoba ho vyzvedla do náručí. Izuku začal panikařit a kopat okolo sebe.

,,Nešij sebou. Stačí že mám kvůli tobě nalomený nos" zavrčela dotyčná osoba Izukovi do ucha.
Izuku cítil jak se gravitace obrátila a on spadl i s dotyčnou osobou , která ho chytila okolo pasu do peřin. Chvíli stuhle ležel a čekal jestli ho pustí. Té chvíle se dočkal až po nekonečných minutách. Cítil vedle sebe pohyb. Nejspíš se dotyčná osoba převalila na bok. Izuku si přes tělo přetáhl teplou peřinu a usl.

...............



Večer Izuka probudila strašná zima , která ovívala jeho tělo. Peřina ležela na zemi , chtěl se pro ní natáhnout, ale ozvalo se bolavé pozadí. Koukl směrem k Dabimu , který si spokojeně chrupkal pod teplou peřinou. Izuku nadzvedl peřinu. Rychle si pod ní zalezl.
Obmotaly ho dvě silné paže a přitiskly k sobě.
Izuku se natlačil víc na zdroj tepla . Otočil se čelem k Dabimu.  Hlavu zavrtal do jeho hrudi a spokojeně oddechoval.
V tu chvíli mu bylo jedno že leží natisknutý na zaporáka. Pro něj bylo hlavní že mu je teplo.

Forbidden Love { DABIDEKU }Kde žijí příběhy. Začni objevovat