EPİSODE 0.9

20K 890 465
                                    

Arkadaşlar bir önceki bölüm kontrol etmeden atmıştım yazım hatam varsa affola ve arkadaşlar dm kutum doldu. Mesajlara cevap veremiyorum çok cevaplamamı istediğiniz soruları instagramdan atabilirsiniz. Hesabım: ipeksafii_  isteği kabul etmem için wattpad den
geliyorum derseniz daha iyi olur. 💛

—— ——
    ——

Hazar:

Nefes 3, 2, 1 vur
Nefes 3, 2, 1 vur
Nefes 3, 2, 1 vur

Box torbasını yumruklamayı bırakıp ona sarıldım. Buraya gelmeyeli çok oluyordu

"Seni burada görmek güzel"

Yan gözle kapıya baktım. Caner sırıtarak bana bakıyordu.

"Buraya en son ayrıldığımızda gelmiştin"

Sırıttım

"Demek ki sende en son buraya beni aldattığında geldin"

Burası Canerle sevgili olduktan sonra açtığımız küçük bir spor salonuydu. Buraya gelmiyordum. Kim eski sevgilisiyle bir dolu anısı olduğu yere gelmek isterdiki? Hala ona aşık değilse tabi.

"Hazar biz...arkadaş kalabilir miyiz?"

Elimdeki eldivenleri çıkarıp ona baktım

"Neden?"

"Gel otur anlatayım"

Köşede Caner ile birlikte kırmızıya boyadığımız sandalyeler vardı. Aklıma gelen anıyla istemsizce sırıttım. Çok güzel günlerdi. Oturdum. Derin bir nefes aldı.

"Ben sana yaptığım şeyler için özür dilerim, hakketmiyordun. Çok çok üzgünüm. Ben seninle arkadaş olmak istiyorum. Merak etme sana karşı 'aşk' kavramında bir şey hissetmiyorum, ben birine aşığım."

Kafasını kaldırıp bana baktı. Şaşkın olduğumdan kaşlarımı kaldırıp devam etmesi için kafa salladım.

"O çok güzel birisi(arkdşlar Caner gay) ...o hayatımda gördüğüm en güzel ve iyi kalpli insan ve...ona aşık oldum ama bu kadar boktan biri olduğumu bilirse bir daha benimle konuşmaz. Çok masum ve en ufak kötülükten haberi yok. 1 ay oluyor tanışalı, onu hastahanede gördüm. Annesi kansermiş onun yanında kalıyor benimde diş tedavim vardı orada karşılaştık. Ona yanlıştıkla çarptım, tüy gibi bir şey hemen yeri boyladı. Ona çarpmama rağmen o özür diledi. Sonra iki üç defa daha karşılaşıp arkadaş olduk. Çok sevecen biri, ve ne bileyim, çok saf. Ama bu saflık onu tatlı yapıyor. Dün yanımda hapşırdı. Bir insan hapşırınca kedi gibi olabilir mi? Bir daha etkiledi beni."

Gözleri dolmuştu, çok seviyordu demek. Gülümsedim, aklıma Bora gelmişti.

"Hiç arkadaşı yok benimde yok. Birbirimizi bulduk. Ve şey, ben sizi tanıştırmak istiyorum. Eminim onu çok seveceksin. Sevilemeyecek gibi değil ki? Anlamıyorum, onun gibi bir insanı sevemeyen birinde sorun vardır. Tek anlamıyla MÜKEMMEL."

Yavaşça ağlamaya başladı

"O kadar güzel ki...hiç kimse bakmasın istiyorum ona, gülerken bakmasın kimse. Alıp kalbime kilitleyesim var"

Ağlaması şiddetlenince yerimden kalkıp yanına gidip ona sarıldım. Çok dolmuştu, hep içine atmıştı. Bir arkadaşıda yoktu ki anlatsın. Ağlaması yavaş iç çekişlere dönünce yavaşça kaldırdı kafasını

'Bad' Boy /BxB/ 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin