°🥀Ljubav ili rat🥀°
~Ja"Molim?-rekao sam tiho.
K"Valjda"
Snazno sam ga pribio uz drvo.
Ja"Ti se salis sa mnom?"
K"Izvini sto ti diram voljenu,imao sam tu nameru."
Ja"Idiote"
Pustio sam ga,te se pretvorio u vuka.Njen miris bi se osetio,ali...Nazalost nigde ga nije bilo.Trcajuci kroz sumu,sapleo sam se o nesto.Vratio sam se u coveka da pogledam malo bolje.
Ja"Nogu sam slomio"
Rukama sam sklonio zemlju i primetio da je to kovceg.Poceo sam sve brze da kopam,dok nisam zacuo jako jecanje.
Ja"Aurora...."-rekao sam tiho.
Sklonio sam svu zemlju sa kovcega.Katanac sam polomio,te brzo otvorio kovceg.Unutra se nalazila Aurora.Jako uplasena i zavezana.Njeno telo je bilo ledeno,kao neka santa leda.Polako sam je izvukao iz kovcega i odvezao je.Kako sam joj odvezao ruke,tako me je i zagrlila.Skinuo sam joj selotep sa usta i kanap sa nogu.
A(Aurora)"Ali!"-rekla je radosno.
Polako sam je zagrlio.
A"Sm..smr...smrzla sam...sam...se"
Ja"Dobro je.Sve ce biti uredu"
A"Jako se bojim"
Ja"Ne trebas nicega da se bojis"
A"Zasto si tako topao?"
Ja"Ne znam"
°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Sela sam mu u krilo i rukama ga obglila oko struka.Onako bez majice mi se cinio jos toplijim.Glavu sam naslonila na njegovo rame.Moje telo je osetilo nesto hladno na sebi.
Ja"Ali,pada sneg?!"
A"Aha"
Snazno sam ga zagrlila.
°🥀Lazar P.O.V.🥀°
Prolazim kroz sumu i primetim Alija i Auroru kako sede zagrljeni.
Mi(Milan)"Lazare,gde su!"
Ja"Zacepi,eno ih"
Mi"Gde?"-rekao je tiho.
Ja"Eno ih tamo"
Mi"Kako je Ali romantican"
Ja"Sta?"
Mi"Nista,hajde idemo"
°🥀Aurora P.O.V.🥀°
Sedim u Alijevom krilu i ne razmisljam ni o cemu.Polako sam zatvorila oci i zaspala.Od tolikog straha i hladnoce,zaboravila sam da sam zaspala u Alijevom krilu.
°🥀Sutradan🥀°
Moj slatki san budi Alijev glas.
A(Ali)"Aurora"-rekao je tiho.
Ja"Molim"-rekla sam tiho.
A"Hajde ustaj"
Otvorila sam oci i videla da sam u Alijevom krilu.Brzo sam ustala.Ustajuci sa zemlje sam namestila kosu,jer je bila puna zemlje.
Ja"Jao,izvini.Ja..ja...ja sam totalno zaboravila."
Cucnula sam ispred njega i pocela da ga cistim od zemlje.Kako sam rukom prelazila po stomaku,Ali me je zaustavio.
A"Sta radis to?!"
Ja"Cistim te,jer sam spavala na tebi"
Ruku mi je povukao prema sebi.
YOU ARE READING
Ljubav ili rat (Završena)
WerewolfMoja majka i ja smo se preselile, nije mi ni malo drago. Uvek sam bila jako povucena,bez ikoga.Nikada nisam ni zelela nekoga pored sebe. Nova skola je bila dosta jeziva, a oko nje se nalazila velika, gusta suma kojoj se nije video kraj. Uvek bih vid...