>>> GIGI POV<<<
Mes su merginom patraukeme namo. As su Ken pasilikom namie,o Bella nubego nupirkt saldumynu.-Koki filma ziurim Gigi?
-Nezinau,gal pabandom "Ir visi ju vyrai"? Girdejau idomus.
-Deal!
Bella greit susisuko,filmas jai irgi tiko,taciau Bella vos po 20 minuciu uzmigo,o mum filmas pabodo,tad nutareme pradeti zaidima su kazkuo. Tas kazkas daug kam aiskus. Zayn.
-Gerai Gigi,nuo ko pradedam? Manau pirma reiketu jam parasyti kazka kaip "maciau kaip siandien i mane ziurejai kai kalbejau su Kendall,kas tai buvo?"
-Jooo,reikia kazka tokio kad jis man prisipazintu arba nebutinai prisipazintu,reikia kad kokia mazute pavadintu,o as nesipriesinsiu tipo.
-Davai,bet geriau paskambink.
-Ok.
Dar siek tiek pasitarem ka sakysim ir nusprendem nelaukti.
*pokalbis telefonu*-Labas Gigi,nesitikejau kad sulauksiu tavo skambucio!
-Sveikutis,norejau paklausti ar viskas gerai? Isejai labai supykes.
-Viskas puiku,tiesiog supykde mane...
-Maciau,dar maciau kad labai i mane ziurejai kai su Niall kalbejau,Kendall pavyda mate.
-Naaa.....aaas.... Kendall prastai mato,tiek pasakysiu,gerai mazut,turiu lekt,iki!
-Ciau.
Viskas isejo,planas pradetas,jis mane pavadino mazute. Tiesiog tobula.
-Ei Gigi,as cia pagalvojau jau leksiu,taciau pries tai noriu pasakyt kad nerimauju,zinai kad Zay turejo pykcio problemu.Jei viskas su jumis prasides,o ji suzinos apie zaidima,jis tikrai labai isius,nepatariu tau su juo pradet.
-Baik tu,Ken,manau niekas nenuskriaustu mylimo zmogaus,o jei jis man kazka padarys,vadinasi pats zaidzia.
-Nu mastyk kaip nori,as jau lekiu,ir tu nenaktinek.
-Eik sikt,be mamos gyvenant maziausiai iki 12 neinu miegot.Gerai iki!
-Iki.
As nebijau kad jis suzinos,nes pasitikiu Ken,ir beja...bet kada galiu pradet jausti jam nuosirdzius jausmus,so...
*kitas rytas*
Mane prikele Penelope,mano sunyte.
YOU ARE READING
Tai tik žaidimas (LT)
RomanceMergina Gigi žaidžia vaikinų jausmais,tačiau ji sutinka tą vienintelį,ir supranta,kad tai nebe žaidimas... Kas nutiko toliau sužinosi perskaites!