Tânărul roscat primeste un telefon,atunci Changbin ii da drumul pentru a putea raspunde el in locul roscatului.
Conversatie telefonică
Taehyung-ssi❤Th(Taehyung):Buna micutule. Ce faci? In ce oraș sunteți până la urmă? Ași vrea sa vin si eu cu prietenii mei.
Cb(ChangBin):Buna.Suntem in Chuncheon-si. Si nu sunt Felix,ci prietenul său.
Th:A Han sunt Taehyung. Vine si fratele tau la mare. Mi-l poti da pe Felix te rog?
Cb:Nu sunt nici Han.
Th:Atunci cine vorbeste cu mine la telefon? Nu mi-a spus ca mai are prieteni înafară de Han. Te rog sa mi-l dai pe Felix acum. Vreau sa vorbesc cu el.
Cb:Sunt ChangBin. Si nu ti-l dau pe Felix la telefon pana nu imi spui cine esti.
Th:Changbin? Aigoo tu si colegii tai sunteti niste ipocriti! Dupa ce i-ati facut fratelui meu si prietenului său cel mai bun,după ce am stat 2 saptamani la spital cu frații noștri,tu te mai crezi prietenul lui?
Cb:F...frate? Eu...eu am crezut ca...ca e iubitul lui sau nu stiu un prieten foarte vechi...nici de cum fratele lui.
Th:Iubit? El nu are iubit. Si de ce te intereseaza de fratele meu mai mic? Nu il voi lasa in veci sa se apropie de tine nenorocitule. Si nici pe Han nu il las sa se apropie de vreun ipocrit din clasa aia de nebuni! Fratele lui e langa mine. Dami-l in momentul asta pe Felix!
Cb:...
F(Felix):Hey stalpule eu sunt acum la telefon.
Th:DE CE A RASPUNS NENOROCITUL ALA LA TELEEFON? IA ZI! TI-A FACUT CEVA? S-A ATINS DE TINE SI DE HAN?
F:Sunt bine nu ne-au facut nimic nici unul dintre ei. Si a raspuns Changbin pentru ca ma ținea si am incercat sa raspund dar a facut-o el.
Th:SA TE TINA? UNDE SUNTETI ACUM? CATI SUNT DIN CLASA AIA? FELIX NU TE APROPIA DE AIA!
F:Sunt 2 si eu cu Han tot 2 suntem. Suntem pe plaja. Stăm pe nisip si doar ne jucam. E interesant. Cu cine vii aici? Stăm 2 saptamani si 3-4 zile cică. O sa fie super.
Th:VA JUCATI? NU MAI STA CU AIA DOI MA! TU AI UITAT CE VI S-A INTAMPLAT? FELIX ASCULTA-MA I-AL PE HAN SI MERGETI ACUM LA HOTEL. VIN CU HOSEOK,JIMIN,JUNGKOOK CARE ADUCE UN COLEG DIN CLASA,YOONGI,NAMJOON SI SEOKJIN.
F:Bine. Ne vedem. Il i-au pe Han si mergem la hotel. Bye
Th:Bye.
Conversatie telefonică încheiată.
- Scuze ca am răspuns eram doar curios sa vad cine e Taehyung asta...so...yeah...
-Taci naiba Changbin!Din cauza ta fratele meu e nervos acum si din cauza ta,iar se streseaza! Sa nu mai vii cumva sa ma scoti tu din camera de hotel. Han,te rog,hai sa mergem! Fratele tau era langa Taehyung-ssi. Ne-au interzis sa avem de a face cu vreounul din clasa lor! Trebuie sa ii ascultam! Sunt mai mari de cat noi si superiorii nostri. Hyungul meu e super nervos si al tau la fel. Trebuiau să vină maine,dar din nervi,ca a raspuns cine nu TREBUIA,acum vin AZI!
Han nu spune nimic si isi i-a prietenul de mana dreapta,tragandu-l pentru a pleca. Castaniul se uita nervos la cel cu par negru si se așează din nou pe nisip.
Nu uitati sa votați si sa comentați.
Ma scuzati ca aceste capitole sunt atât de scurte însă mi-e greu să scriu fara ideei. Imi storccreierul pentru 615 cuvinte pe zi.
Sper ca apreciati munca mea. E prima carte pe acest cont si prima de acest gen.
Byeeee.
CITEȘTI
I still need you - ChangLix✅
Fanfiction(✓Completed) Idoli principali: Changbin,Felix,Lee Know și Jisung. Idoli obișnuiți: Seungmin,BangChan,Jiongin și Hyunjin. Idoli cu rol destul de important în viața celorlalți idoli Taehyung,Hoseok,Jimin,Yoongi,Jin,Namjoon și Jungkook. Lectură plăcută...