Doorweekt

99 6 1
                                    

*Savannah’s pov *.

Zayn stopt voor hun huis en ik stap uit. Opeens voel ik dat ik niet meer op de grond sta. Ik  kijk bang naar beneden en ik zie dat Louis en Harry me dragen.‘ What the hell , guys ! ,’ roep ik boos. Ik merk dat we nu in de achtertuin staan en ik zie een groot zwembad. ‘ Nee ! ,’ roep ik bang. ‘ Vergeet het ! ,’ Te laat, ik voel dat mijn lichaam al nat is. Om ze te laten schrikken blijf ik nog even onderwater. ‘ W..r i. Ze ? ,’ hoor ik onduidelijk Liam zeggen. Ik hoor dat er iemand in het water plonst. Ik voel dat iemand me mee trekt en bovenwater haalt. Ik doe alsof ik bewusteloos ben. ‘ Wat nu ? ,’ hoor ik Harry bang vragen. Ik open mijn ogen en kijk de jongens lachend aan ! Ik hoor ze meteen opgelucht ademen. ‘ Jullie waren bang he ? ,’ zeg ik lachend en ik zie de jongens knikken. Als Harry en Louis even niet opletten , duw ik ze hard en ze vallen in het water. Lachend komen ze boven, als ze naar me kijken steek ik mijn tong uit. ‘ Zullen.we uiteten gaan ? ,’ stelt Niall voor. ‘ Diloro ! ,’ antwoorden de jongens meteen.
Even later zitten we aan een tafeltje bij Diloro. De jongens bestellen wat junkfood en ik bestel een salade. De jongens kijken me raar aan. ‘ Wat is er ?,’ vraag ik nieuwschierig. ‘ Ow niks ,’ zeggen ze tegelijk. Ik schiet in de lach als ons eten op tafel word gezet. Als ik zie dat de jongens als hongerige leeuwen aanvallen op hun eten. Rustig eet ik allees stukje voor stukje op. Ik ben pas op de helft van mijn eten als de jongens al klaar zijn. Met grote ogen kijk ik hun aan. Als ik het op heb, betellen de jongens nog een toetje. Als ook de jongens klaar zijn, betalen we en gaan we naar huis. Ik besluit om op de bank te gaan slapen bij de jongens. Ik had toevallig een trainingsbroek en shirt in mijn tas. Ik kleed me om. Ik besluit te gaan slapen. Midden in de nacht word ik wakker van iets zachts op mijn wang. Slaperig kijk ik omhoog en zie Zayn staan. ‘ Zayn wat deed je daarnet ? ,’ vraag ik nieuwschierig. ‘ Niets ,’ piept hij. ‘ Wacht, kuste je me nou ? ,’ Zayn knikt langzaam. ’ Vind je het erg ?’, vraagt hij. Ik schud van nee en hij zoent me opeens minuten lang. ‘ Sav ?,’ vraagt hij als hij zich terug trekt .‘ wil je mijn vriendin zijn ? ,’ Ik schud ja en geef hem een knuffel.
_________________________________________________________________________________Hey guys ! Ik hoop dat jullie mijn allereerste verhaal leuk vinden :).
Maar ik houd jullie niet langer meer tegen met lezen! ENJOY !!!
Groetjes xTrustMe

Love me       {GESTOPT} 《Kijk Mn Acc》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu