Harry 'nin anlattığı bi park vardı. Tam adı Karavan parkı.
Kalabalık değildi , bi kaç araba ve iki karavan vardı. Arabayı diğerlerinden uzak , gölete en yakın alan ve hafifçe ağaçların kamufle ettiğini düşündüğüm yere park ettim . Arabayı stop ettirince camı açıp , gözlerimi kapadım.Düşündüm.
Neden böyle olduğumu , neden üzüldüğümü , neden bunların benim başıma geldiğini , neden Charlotte 'un böyle bi oyuna kalkıştığını , neden Zayn'in ona bu kadar korumasız davranmasını , bende miydi hata ?
Onunla mı gitmeliydim her gittiği yere. Bu mümkün olmazdı ki : ben istesem bile Bob ve ismini hatırlayamadığım adam buna izin vermezdi . Hata her seferinde Zayn 'de sonuçlanıyordu.
En son uzak bi yere gidip , kendimi yalnızlığa hapsettiğimde Utku 'dan yeni ayrılmıştım. Bu o kadar basit değildi elbet , burada Ingiltere 'de yaşadığım her mutluluğu onun sayesinde yaşamış ve beraber mutlu olmuştum. Bu ilk kez olmuştu. İlk kez kalbim öyle atıyordu. İlk kez birine ; gözlerine , sesine , kalbine , hareketlerine , sarılışına , bakışına aşık olmuştum.
Hemen bitecek değildi bu aşk ama kalbim onarılır mı bilmiyorum . Belki tek bi gülüşü yeter onarmaya ama önce zihnimi temizleyip sonra onu öyle görmeliyim. Ona olan sinirim ve Charlotte'a olan nefretim , öfkem dinmeli.
Bunları düşünürken ; gözlerimi kapadığımda onu ve bakışını gördüğüm için kalbim yumuşadı bi an.Louise 'ye mesaj atıp iyi olduğumu söylemeliydim.
" Merak etmenize gerek yok. Biraz sakinleştirilmeye ihtiyacım var.İyiyim"
Hemen ardından cevap geldi.
"Neredesin yanına geleceğim? "
"O önemli değil. Asıl yine iyiyiz değil mi ? Ben seni kırmak istemiyorum."
"Saçmalama Sel. Sen benim en yakın arkadaşım , kız kardeşimsin. "
"Bunu duymak güzel Lolo. "
Kendi kendime güldüm.
"Lolo mu ? Bunu acayip sevdim Sel. "
":)"
"Sel ve Lolo herkesten güçlü. Bunu unutma! ;)"
"Peki ;)"
"Bu kız deli olmalı." dedim kendime.
İleride batan güneşi görünce ürperdim. Ama her şekil de manzara güzeldi.
Ne kadar kolay , küçük şeylerle mutlu oluyordum böyle.
Arabadan inip , önüne geçtim. Duygusallığımın zirvede olduğu günlerde hep eski şeyler geliyordu aklıma. Mesela şu Audi Q3 , annemin ikinci arabası. İlki ile kaza yapıp , önünü hurdaya çevirmiştim. İkinciyi de olaydan iki ay sonra babam almıştı. Rengini ben seçmiştim. Şu an benim arabam. Aslında tam olarak babam " Bu senin ." demedi ama Bratford'da evin önünde duran babamın 4 çarpı 4 'ü , uzun zamandır kullanılmayarak "İhtiyaç fazlasıyım." diyordu. Yani uçak arabayı geçmişti.
Hava iyice kararınca arkaya geçip kapıyı kilitledim. Ceketimle yastık yapıp uyumaya çalıştım , donmamaya dikkat ederek.
*****
#Zayn'in ağzından ;
Kendimden tiksiniyorum. Keşke Charlotte 'a karşı bu kadar serbest olmasaydım. Tuhaf olan hiç bir şey hatırlamıyorum. Ve ben uyanıncaya kadar Charlotte otelden ayrılmıştı.
Onu bulup , aramızda yanlış şeylerin olup olmadığını öğrenmeliydim.
Sabahtan beri mesajlarıma cevap vermeyen Seli 'ye kendimi affettirmeliyim. Onu kırdığımı farkettim. Utku' nun ona yaptığı şeyle suçlanmam haklı olabilirdi ama bu sözü kaldıramazdım.
YOU ARE READING
Unforeseen Boy (Beklenmeyen O) [z.m]
FanfictionBeklenmedik hayaller , beklenmeyen O .. Yer ; hayallerin başkenti Londra! Her şeyin onunla başlayıp onunla bittigi yer.. İstediğim tek şey burada mutlu olmak , belkide onunla .... ....... *** UYARI; Hikayeye başlarken o zamanlarda 16 yaşında olmam...