Pohled Harryho
,,Doháje , kdo nastavil ten zatracenej budík ?" Zaklel jsem , když jsem se probral a slyšel otravný zvuk budíku . ,,Payn " zamumlal Niall vedle mě .
,,Jinak by jste nevstaly nikdy a vzhledem k tomu , že se Styles za pár hodin žení , tak by mohl být při vědomi " uchechtl se hlas Payna . Posadil jsem se a asi jsem to neměl dělat , protože se mi zvedl žaludek.
Ušklíbl jsem se , když jsem viděl , jak ležíme . Na to , že tady na hotelu byla pro každého postel , tak jsme to vyřešily jednoduše . Všichni v jedné posteli. Jak jinak . Ležel jsem já vedle Nialla normálně a u našich nohou ležel schoulený Louis.
Payn už byl převlečeny a upraveny a byl na své posteli .
,,Kolik je ?" Zeptal jsem se a vůbec si nepamatoval , kde je můj telefon ,,Sedm " odpověděl Payn ,,teprve ? To jsem ještě mohl spát !" Vypískl jsem a tím probral Louise , který běžel rovnou zvracet . Jo včera jsme to trochu asi přepískly .
,,Nemohl jelikož se za čtyři hodiny ženíš a musíš se ještě upravit a vykoupat " uchechtl se .
Pohled Kate
,,Já to nezvládnu , co když něco pokazím ?" Vydechla jsem . Už od pěti ráno jsem s holkami na nohou . Ještě nás toho čeká hrozně moc ,,Zlato , zvládneš to . Zvládla jsi porodit dvě děti tohle bude lehčí " usmála se Eleanor a objala mě ,,co když si to Harry rozmyslí? Co když si uvědomí , že mě nechce a já zůstanu u oltáře ?" Vydechla jsem .
,,Nenechá . Harry ať byl jakýkoliv a ať je jakýkoliv tak by nikdy neublížil nikomu , koho miluje " řekla vážně
,,Dobře " pousmála jsem se ,,a teď jedeme se připravit kadeřnice tam bude za hodinku a Lou ti udělá make-up až udělá Harrymu vlasy "
,,Fajn " pousmála jsem se a vzala si svojí kabelku . Podívala jsem se na čas a zjistila , že mi Annie poslala fotku mých broučků . Jsem ráda , že Harryho máma je tak skvělá a že si s ní rozumím .
Sotva jsme dojely na místo , tak jsem začala být nervózní . Všude se nosilo všechno možné , probíhaly přípravy a tak . Budeme mít svatbu na menším zámečku , který se nám s Harrym líbil hned od prvního pohledu . Navíc zde byla možnost i přespat a tak což je fajn .
,,Tady to je " usmála jsem se a vešla do místnosti , kde budou probíhat přípravy . Byla to velká místnost . V rohu jsem viděla připravené všechny šaty . Přesněji pro mě , družičky a pro Darcy , která také bude družička . Malý Edward nám bude podávat za pomoci Liama prstýnky , ale ten se bude připravovat s Harrym .
,,Mami ! " uslyšela jsem hlasy mých dětí , otočila jsem se na ně a sklonila se k nim a udělaly jsme naše hromadné objetí . ,,ahoj nevadí , že jsme přišli dřív ? Byly nedočkavý " usmála se Annie ,,vůbec ne . Ráda vás vidím , nezlobily tě moc ?" Usmála jsem se a objala jí ,,Byly zlatý vždyť víš , že babičku nezlobí " uculila se ,,a co ty ? Máš nervy ?" Zeptala se .
,,Už ráno měla depky , že si jí Harry nevezme takže má " ozvala se má kamarádka ,,neboj vezme si tě moc tě miluje . Včera jsem s ním mluvila . Volal mi , když byl dost opilej " uchechtla se Annie ,,říkal mi ,jak moc tě miluje a že nelituje vašeho vztahu a ani ničeho a je rád že právě ty jsi matkou jeho dětí" usmála se a já také . Věděla jsem , že vše bude perfektní .
ČTEŠ
Ona / Chat Harry Styles
FanfictionKate je na střední škole dost populární . Všichni jí tam znají , každý jí zná jako tu bezcitnou mrchu , která se před ničím nezastaví . Baví se s těmi nejlepšími na škole a má jen okruh přátel se kterými se baví avšak nikdo jí nezná dokonale . Nikdo...