Rövid idő alatt lettem teljesen kétségbeesett. Hirtelen semmilyen göncöt nem találtam, amit megfelelőnek tartottam volna, ígyhát a szekrényem elé rogytam és úgy bámultam az abban lévő ruhákat, mintha éppen egy világ omlana össze körülöttem. Bizonyos értelemben úgy is volt csak egy kicsit drámaibbra vettem a figurát.
Halk kopogás hallatszódott az ajtómon, de annyira magamba roskadtam, hogy szinte észre sem vettem csak mikor valaki a nevemen szólított.-Jimin, jól vagy? - lépett be Namsun a szobámba.
-Persze, nincs semmi baj. - erőltettem magamra egy mosolyt.
-Akkor miért vágsz ilyen világfájdalmas képet? - telepedett mellém a nő.
-Valaki elhívott ma este egy buliba, de nincs mit felvennem. - sóhajtottam nagyot.
-Ó, csak nem randid lesz? - lelkesült fel egyből és olyan hangosan kérdezte, hogy nagyon megijedtem, apa meghallja és mérges lesz.
-Nem, nem, dehogyis! - csitítottam egyből. - Csak egy régi barátom és sokáig nem kereste a társaságom, szóval most szeretnék jó benyomást tenni rá. - motyogtam és talán nem győztem meg, mert túl elkeseredett volt a hangom, de nem tette szóvá.
-Szeretnéd, hogy segítsek?
-Komolyan? - kaptam fel a fejemet és Namsun kedvesen mosolygó arcára néztem, mire bólintott egyet és egyből a ruháim kezdte átnézni.
Végül egy sima sötétkék farmernél és fekete pólónál döntöttünk, amit betűrtem a nadrágba. A hajamat is segített beállítani, sőt, még egy enyhe sminket is csinált nekem. Kicsit fura volt, de mikor a tükörbe néztem, egy másik srác nézett vissza rám és esküszöm helyes volt még úgy is, hogy a szemüveget vissza kellett vennem. Lassan eljött az idő, én pedig idegesen ültem a konyhában egy pohár vízzel előttem és a lábamat ráztam.
Apa és Namsun jöttek be és egyből összehúztam magam a férfi láttán. Egyre többet találkoztunk, de nem igazán beszélt velem, annál inkább figyelt. Kicsit tartottam tőle, hogy ő is félre érti a helyzetet és nem fog neki tetszeni az, hogy bulizni megyek, nehogy még nagyobb szégyent hozzak rá.
-Mikor jön a fiú? - érdeklődött a nő. Apa egyből felkapta a fejét én pedig majdnem leájultam a székről.
-Nem sokára. - válaszoltam vontatottan és nem is mertem felnézni. Abban a pillanatban csöngettek be, de mielőtt felálltam volna, Namsun már ki is nyitotta a bejárati ajtót, majd halk beszélgetést lehetett hallani.
-Jó estét Mr. Park! - hajolt meg apa előtt Jungkook.
-Á, Jungkook! Mi járatban? - lepődött meg apa.
-Minnievel buliba megyünk! - pillantott rám egy lehengerlő mosollyal arcán Jungkook.
-Értem. Hát jó szórakozást! - veregette meg hátát ő is mosolyogva. Kicsit elszomorodtam, mert nekem semmit nem mondott, nemhogy bíztatott volna, de megszokhattam már, ezért próbáltam nem mutatni, hogy az élettől is elment a kedvem.
-Mehetünk? - hallottam meg a fiú hangját, mire egyből feleszméltem és kurtán bólintottam egyet, majd az előszobába mentem, hogy felvegyem a cipőmet, de mikor a kabátomért nyúltam volna, Namsun rám szólt:
-Ugye nem azt a kabátot akarod felvenni?
-De igen...
-Az nem megy a szerelésedhez! - rázta meg a fejét. Nem értettem miért mondja, hiszen egy egyszerű fekete kabát volt, az meg mindenhez megy, nem? Ráadásul nem is sokáig lett volna rajtam csak kint.
YOU ARE READING
Egy meleg fiú története
FanfictionSoft történet! Egy fiú, Park Jimin, akit szinte mindenki magára hagyott különböző okokból. Élete mégis változni látszott és csak remélni tudta, hogy többé nem törik össze érzékeny lelkét. "-Tudom Minnie, de... -Ne hívj így! Régen elvesztetted a jogo...