Bölüm Şarkısı: Mero - Jay Jay
İyi Okumalar
----------------------
Alarm sesiyle uyandım demek isterdim.Tabii ki de hayır sizin 4 tane abiniz varsa tabii ki de alarmla uyanmassınız.Kapı kırılırcasına vuruluyordu kim vuruyorsa gerçi hepsinde hayvan gibi kas var.Gidip kilitli kapıyı açtım karşımda bir adet takımını giymiş Ege Abimi görmemle gülümsedim ama çok tatlı"Birbirimizin turşunu kuralım lütfen." deyip sarıldım."Senin turşunu kuracağımız kesin ama beni bilemem şunun şurasında yakışıklı bir çocuğum." dedi.Gözlerimi devirip ondan ayrıldım."Ben güzel değilim yani hıh." dedim trip atar bir şekilde.Ellerini yanaklarıma koyup gülümsedi"Güzelsin çok güzelsin sadece bize güzelsin kimse için değil sadece bizim için." dedi.Bende gülümsedim"Üstümü değiştireceğim hadi gitttt." dedim."Açık giyinme kısa giyinme." dedi.Onu kapıdan ittirip kapıyı kapattım.Lavabodaki işlerimi halledip üstümü giyindim.Sanırım bugün okul çıkışı şirkete gidip Baran Abim'i affedeceğim.Abimlerle küs kalamıyorum hele o kişi Baran Abimse asla kalamıyorum.Üstümü giyinip ihtiyacım olanları alıp odadan çıktım.
(Kitabı abisini affedecek diye bırakmayın lütfen. Yazdığım çoğu bölüm salak olduğum zamanlardı. Berkay konusu bitene kadar okumanızı tavsiye ederim. Tabii siz bilirsiniz. Spoi de yediniz😅🤍)
Saate baktığım da geç kalacağımı anlayıp mutfağa uğramadan seslendim"Ben geç kalacağım size afiyet olsun." dedim ve kapıdan çıktım.Okulun bahçesine girerken gene o çocuğu gördüm.Beni görünce cool bir şekilde yanıma yürüdü.Geldiğinde elini uzattı"Hala beni tanımıyorsun öyle değil mi?" dedi tek kaşını kaldırarak.Elini sıkarak başımı iki yana salladım."Ben Berkay Erez.Sende Arya Sert öyle değil mi?" dedi.Yine başımı salladım."Hadi gel sınıfa gidelim." dedi ve önümden çekildi okul binasına doğru yürümeye başladık.Herkesin bize bakması hoşuma asla gitmiyordu rahatsız oluyordum.Kaşlarımı çattım.Benim bu halimi görünce gülümsedi"Okulda baya ünlüsün galiba" dedim rahatsızca."Evet ondan da olabilir ama ben ondan dolayı olduğunu düşünmüyorum.Çünkü ilk defa beni bir kızın yanına gelirken gördüler." dedi havayla.Gözlerimi devirdim.Kolunu omzuma atıp sınıfa doğru ilerledik.Sınıfa girdiğim de direkt olarak sırama yöneldim arkamdan"Ne de çok severmiş sırasını veya benim etkimden kurtulmak istedin." dedi alayla.Ondan önce ne yaşadık bilmiyorum çünkü tam olarak ona hayır dememe kıvamına gelmiştim.Bildiğiniz çocuk kolunu omzuma attığından beri ben de 2 bardak alkol alsan bile ondan daha fazla sarhoşluk vardı hiç bir şeyi hatırlamıyorum.Sırama oturduktan sonra hoca gelmiş ve derse başlamıştı.
(Tamam diğer gün okulunu yazacağım.Okul çıkışı güzel geçecek ama.)Okul Çıkışı
Ders bittikten sonra Berkay yanıma geldi ve okuldan beraber çıktık.Ah sıçtım şimdi okul çıkışına Ege Abim gelmişti.Neyse toparla kendini.Berkay'a dönüp"Iıı şey benim abimin yanına gitmem gerekiyor sonra görüşürüz.Ha şu kahve sözünü yarına erteleyelim." dedim ve bir şey demesine fırsat vermeden Ege Abimin arabasına bindim.Gülümseyerek bana baktı"Kimdi o çocuk?" dedi.Kızmamış mıydı."Kızmadın mı Abi?" dedim alt dudağımı ısırırken"Neden kızayım güzelim?Aşık olmuşsun çok belli.Eğer uğruna Baran'la kavga ettiğin çocuk buysa seni tebrik ediyorum.En azından abin gibi yakışıklı bir çocuk seçmişsin ama bu çocukla sevgili olunca beni unutursan kırarım bacaklarını." dedi ve arabayı çalıştırdı."Sen benim canımın parçasısın nasıl unutayım söylesene." dedim."Unutmana izin vermem zaten." dedi keyifle.Aklıma gelen şeyle"Abi beni şirkete götürür müsün?" dedim.Arabayı kenara çekip"Neden?" dedi."Baran Abimle konuşacağım lütfen istersen beni bırakıp eve gidebilirsin veya taksiyle giderim." dedim."Tamam götürürüm." dedi.Abimin yanağını öpüp kemerimi bağladım."Uçur bizi yakışıklım." dedim ellerimi havaya kaldırıp.Sonra da arabanın tavanın da olan küçük düğmeye bastım ve üst cam açıldı.Abim son hız gaza bastı.10 dakika içinde gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Bela
Teen FictionDört abimle ne yapacağım? Arya 2 yıl öncesine kadar prensesler gibi yaşayan bir kızdı. 2 yıl önce anne ve babasını kaybetmesiyle abilerinin tavırları fazlasıyla değişti ve bu Arya'nın hayatında kocaman bir yara açtı.