9.deo

572 18 1
                                    

9.deo
~Posle par dana~
Ustajem sva smoren iz kreveta. Danas je prvi dan fakulteta, moram brzo da se spremim kako bih stigna da doruckujem. Odem do kupatila, obučem se i obavim ličnu higijenu. Kada sam sišla u kuhinju, tamo sam zatekla sve kako sede za stolom.
J:Kako to da ste ustali tako rano
Ma:Duso, želeli smo da ti poželimo srećan prvi dan na fakultetu
Došla je do mene i krenula da me grli, osećala sam se kao da idem i da me nece videti bas dugo.
J:Mama, to je faks, neću otići od kuće
T:Razumi nas Alisson, sve je to novo za nas
M:Ajde sekice, idemo zajedno do škole, i moj faks je blizu tvog.
Otišle smo do njenih kola i brzo smo stigle do škole. Pozdravila sam se sa njom i ušla u dvorište fakulteta. Tek sada shvatam koliko je zapravo čudno ovde. Ne poznajem nikoga. Ko zna sta cu raditi celog dana. Pošto sam stigla malo ranije, otišla sam do prve slobodne klupice i sela. Uzela sam svoj telefon i gledala nešto na instagramu. Osetila sam kako neko seda pored mene.
Xxx:Hej
Podigla sam pogled i videla jednu devojku. Delovala mi je ljubazno, pa sam se pozdravila sa njom.
J:Cao
Xxx:Ja sam Chloe
J:Ja Alisson
C:Videla sam da si sama pa sam pomislila da ako zelis, dodjes sa mnom do moje ekipe.
J:Hvala, to bi bilo super
Krenule smo ka njenim drugarima, ali mi je za oko zapalo poznato lice. To je bio Noah, bio je sa svojim prijateljima. Zamišljeno sam ga gledala, i u tom trenutku mi je uhvatio pogled, osmeh uo mi se. Malo sam se zacrvenela, ali me je iz razmišljanja trgao Chloin glas.
C:Hej, Alisson
J:A, molim?
C:Devojko, sva si se zacrvenela. I ne brini, videla sma u koga gledas
Namignula mi je, jao boze. Kako ću sada da joj objasnim ovo.
J:Ma ne, samo sam se zagledala
C:Da, u Nou
J:Chloi, ne budi smesna
C:Dobro, dobro. Ne moraš ništa da mi priznajes
Upoznala me je sa svojim drugaricama, koje su bile malo starije od nas. Kada je zvonilo, krenule smo na čas. Sele smo u predzadnju klupu jedna pored druge.Posle par minuta, na čas su došli Noah, i neki njegov drug. Seli su odmah iza nas.

Zabranjeni raj✔Where stories live. Discover now