Seven

1.6K 52 1
                                    

"Ya allah aşkına bir siktir git." Dedim tepemde sabah sabah dikilen neymar'a.

Sabahın köründe yürüyüşe gidelim diye tutturmuştu. Hayır bu saatte beni öldürsen kalkmazdım. "Bu ne uykudur? Saat sekiz oldu nerdeyse."

Yorganımı kafama kadar çekerek iyice yatağıma yerleştim. "Beni rahat bırak." Diye mırıldandım.

Yorganımın çekilmesiyle sinirden neymar'a tekme attım. "Oha dövseydin."

"Eğer gitmezsen döveceğim."

"Eğer gelirsen seni maça götüreceğim." Kahretsin beni zayıf noktamdan vurmuştu.

Ayağa kalktığımda neymar gülmüştü. "Çok komik!" Diyerek banyoya girdim.

Yüzümü yıkayıp dişerimi fırçaladıktan sonra tayt tişört kombini yaptım ve ayaklarıma konverselerimi geçirdim. Saçlarımıda tepeden toplayıp makyaj yapmaya gerek duymadan aşağıya indim.

Neymar beni bekliyordu. "Günaydın küçük." Dediğinde gözlerimi devirdim. "Gün daha aymadı allahın cezası."

Dışarıya çıkıp sahile yürüdük. Neymar "koşalım." Dediğinde kafamı sağa sola salladım. "Neymar sen futbolcusun,senin kadar hızlı koşamam biliyorsun değil mi?" Dediğimde neymar elini uzattı.

Uzattığı elini tuttum ve koşmaya başladık.

Hayat gerçekten çok garipti,bundan birkaç hafta önde evimde oturuyorken şimdi neymar ile el ele koşuyordum.

——
Yaptığımız yürüyüş yada koşudan sonra eve gelmiş duş almıştık. Dışarıda kahvaltı ettiğimiz için pek aç değildim.

Salonda koltukda oturan neymarın yanına gittim ama yanına değik tekli koltuklardan birine oturdum.

"Seninle konuşmak istediğim bir konu var." Diyen neymar'a telefonu masaya bırakarak odaklandım. "Evet?"

"Barcelona yeni bir takım kuruyor,valeybol takımı. Seçmeler bugün,iki günede sonuçlar açıklanıp antremana başlayacaklarmış. Şansını neden denemiyorsun?" Diyen neymar'a boş boş baktım.

"Barcelona'da oynayacak kadar iyi değilim neymar. Hem artık paslanmışımdır. Uzun zamandır oynamıyordum."

"Denemekten zarar gelir mi paris? Sadece dene." Dediğinde karar verememiştim. Sonuçta uzun bir süredir oynamıyordum ve açıkcası o kadar zaman sonra aynı performansta dönmek zordu.

"Seçmeler saat 3'de. Bir saatimiz var,hazırlan çıkalım." Diyen neymar'a "bilmiyorum neymar," dedim.

"Lütfen sadece dene."

—-
"Evet teşekkür ederiz arkadaşlar,sonuçları yarın sabah email yoluyla göndereceğiz." Neymar sonunda dediğini yapmış,beni seçmelere getirmişti.

Açıkcası beklediğimden iyi geçmişti.

Yani eski formumda tamamen değildim tabiki,ama gayet iyi gibiydim.

Dışarıya çıktığımda neymar arabaya yaslanmış beni bekliyordu. Yanına gittiğimde "nasıl geçti?" Dedi. Kocaman gülümsedim. "Çok iyi geçti neymar! Yarın sabah sonuçları bildireceklermiş."

Five | NEYMARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin