Natasha
Uběhlo už pár dnů od té doby co se k nám přidala Nefera. Všechno bylo fajn. Už jsem se El nemluvila. Kali pokračovala v misích, zatímco já a Nefera jsme chodívaly na procházky a povídaly. Kali o tom samozřejmě nevěděla,byla jsem si stoprocentně jistá, že by nám to nedovolila. Zrovna dneska jsme byli všichni spolu, žádné mise,nic.
,, Hele,Nat." Oslovila mě Nefera.,, Co se děje Nef?" Zeptám se.,, Kdo je tohle?" Nefera v ruce držela fotku mě a El.,, Kamarádka. Byla jako my." Odpovím vyhýbavě. Nechtěla jsem na to vzpomínat. Nefera položila fotku zpět na své původní místo.,, Nat?",, Ano?" Nefera na mě nervózně koukala.,, Pamatuješ si na své rodiče?" Vykulím oči. Nemám ráda když se mě někdo ptá na rodiče.Povzdechnu si.,,Mé biologické rodiče si vůbec nepamatuji.Z laboratoře mě odvedli moji nevlastní rodiče a pak jsme žila s mým bratrem.Moji rodiče jsou mrtví."Nefera zesmutní.,,To jsem nevěděla."Mávnu rukou.,,Já si na své rodiče taky moc nepamatuji.Unesli mě když mi bylo 5."Prohlásí.Já mlčím.,,Jak jsi vlastně utekla?"Zeptám se po chvíli.,,Převáželi mě do nějaké jiné laboratoře.V polovině cesty se mi povedlo omráčit řidiče a utéct.Od té doby jsem byla Orsonu."Vysvětlila.Náš rozhovor najednou přeruší rána.,,Co bylo?"Podivím se. Nefera pokrčí rameny.,,Nemám ponětí."A v ten moment něco proletělo oknem.Ne něco,ale někdo.Než jsem se stihla vzpamatovat někdo mě hodil do zdi.Chytila jsem vázu a praštila sní onu osobu do hlavy.Ještě jsem toho člověka kopla do břicha. Nefera mezitím dokázala omráčit tu holku co napadla ji.Namířila jsem ruku plnou ohně na kluka ,který napadl mě. Nefera mě napodobila a namířila na tu dívku rukou plnou elektřiny.,,Co jste zač?"Zeptám se.,,Najal nás Holland. Chtěl abychom vás unesli a dovedli k němu."Vysvětlil ten chlapec.Já a Nefera se na sebe vyděšeně podíváme.Co mám dělat? Kali nám nepomůže,odjeli někam pryč.,,Dejte nám jedinou záminku proč vás nezabít."Řeknu naštvaně.,,Můžeme vás k němu zavést."Já a Nefera se po sobě podíváme.,, Holky, jsme doma."Uslyšely jsme hlas Kali.,,Kali, můžeš sem , prosím?"Zakřičím. Slyšela jsem kroky.,,Kdo to zatraceně je?"Kali pozvedla obočí.Já a Nefera jsme jí tedy ve zkratce vysvětlily co se stalo.,,To není špatný nápad. Pokud nás dokáží dovést k Hollandovi, může tohle všechno skončit jednou pro vždy."Navrhne.,,Ale jak vám můžeme věřit?"Nedůvěřivě se na ně podívám.,,Proč jste pracovali pro Hollanda?"Zeptá se jich Nefera.,, Holland nás vydírá.Má naši malou sestřičku a nutí nás dělat jeho špinavou práci."Odpoví dívka.,, Takže bychom mohli jen získat. Co kdybychom se spojili a zničili ho spolu?"Navrhne Kali. Oba se po sobě podívali.,,Dobře,pomůžeme vám."Souhlasí.Já se usměju.,,To by jsme se mohli představit."Podotkne Nefera.,,Tyler Hale.Moje sestra Naomi.Mohla by jsi na mě prosím,přestat mířit tím ohněm?"Prohlásí a ukáže na moji ruku.,,Oh,promiň."Oheň zmizí.Pomůžu Tylerovi vstát. Nefera pomůže Naomi.A to byl začátek krásného přátelství..
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...