44. Bál

1.2K 75 9
                                    

JINHEE

Aishhh, a tenyerem folyamatosan izzad, annyira ideges vagyok!!! Nem hiszem el, hogy már itt a bál. Mintha csak tegnap lett volna az első napom a suliban.

Újra belenéztem a tükörbe. Jól nézek ki?

Hirtelen valaki kopogott az ajtómon.

„Jinhee, Taehyung lent vár drágám"- mondta anya amikor kinyitottam az ajtót.

„Wow! Milyen gyönyörű lányom van~"- csodált meg anya.

„Köszi anyu."

„Nyugi drágám, ez a te napod"- mosolygott kedvesen.

„Um"- bólintottam.

„Na menjél, Taehyung már lent vár"- siettetett anya.

Gyorsan lerohantam a lépcsőn, miközben próbáltam nem orra esni az új magassarkúmban.

„Szia drágám!! Érezd jól magad"- integetett anya és apa, mielőtt kiléptem az ajtón.

Mintha egy tündérmesébe csöppentem volna, amikor kinyitottam az ajtót. Az én hercegem ott állt az autója mellett. Fehér szmokingot és fekete csokornyakkendőt viselt. Nála helyesebb herceget kívánni se kívánhattam volna.

SENKI

Taehyung érezte, ahogy szíve majd kiugrik a helyéről amikor meglátta az ő kis angyalkáját. Imádta, ahogy a lány pánt nélküli ruhája tökéletesen rásimul a testére, kihangsúlyozva idomait. Hosszú hullámos haja a hátára omlott. A ruhán lévő elegáns felsliccolás még szexibbé tette az egész összképet.

„Egyszerűen nincsenek rá szavak mennyire gyönyörű vagy!!"- nyomott egy puszit Jinhee arcára Taehyung.

„Köszönöm, ez fordítva is igaz, hercegem"- mosolygott Jinhee.

„Parancsoljon, hercegnőm"- nyitotta ki Jinheenek a kocsiajtót.

„Köszönöm!"- kuncogott Jinhee.

Elindultak a The Schilla Seoul Hotelbe, ahol az egész esemény volt.

Megálltak a hotel előtt, ahol már láttak más diákokat.

A riporterek hosszú sort alkotva várakoztak és rögtön fényképezni kezdtek, amikor meglátták az ismerős autót.

A lányoknak elállt a lélegzetük, amikor Taehyung kiszállt a Ferrarijából. Gyorsan átfutott a másik oldalra és kisegítette Jinheet.

„Kim Jinhee!"- kiabált egy riporter. A kamerák vakui megállás nélkül villantak fel körülöttük és a diákok irigykedő suttogása sem maradhatott el.

Taehyung jobban magához húzta a lányt a derekánál fogva, megvédve őt a riporterektől.

Nagyot sóhajtottak amikor végre beértek a bálterembe, ahova a riporterek már nem jöhettek be.

A reflektorfény rögtön a párra irányult, ezzel az összes bent lévő tekintetét rájuk irányítva.

„Wow, nézzétek kik vannak itt"- kuncogott a BTS. –„Jól nézel ki Jinhee."

A csapat itallal a kezükben elindult kettejük felé. Az egész BTS, BamBam és Yugyeom is szmokingot viselt és még a tökéletes sem volt megfelelő kifejezés arra, mennyire jól állt nekik.

„Szép ruha, Miyoung"- dicsérte meg Jinhee, amikor észrevette, hogy a ruhája színeben tökéletesen passzol Jin nyakkendőjéhez.

Jinhee végignézett a csapaton és észrevett egy ismeretlen arcot.

Bad Boy In LuvWhere stories live. Discover now