40

14.7K 732 239
                                    

Multi : @tuanacifi  ben ve sen :')

Not : @tuanacifi  benim kardeşim gibi bişey  okurum değil. O yüzden onu etiketliyorum ve yorumlarda daha samimiyim.. Yoksa hepiniz benim için eşit ve özelsiniz patateslerim ♥

*

*

Gamze : Kankağağağağağağağ

Çisem : neğeğeğeğeğeğğğe

Gamze : biz Efe ile tekrar lunaparka gidicez sende geliver ?

Çisem : iyi bende geliverim

Gamze : iYİ bekliyoruzzz !

Çisem : tamammm

Hızlıca whatsapptan çıktım ve giyinmeye başladım. Geç kalırsam başımın etini yicekler çünkü..

Üstümü giyindim bu seferde vsco girl gibi olmuştum..

Hemen önümden geçen ilk taksiye bindim. Lunaparka gideceğimi söyledim. Taksimetre her arttığında bi fenalık geliyor ama sonra Rüzgar'ı göreceğim aklıma geliyodu ve geçiyodu.

Salak çocuk akıl ve ruh dengemle oynuyo !

"Geldik ablacım." dedi bende taksimetrede gördüğüm parayı uzattım ve söylenmeye başladım.

"Ablacım ne abi ? Ben daha küçücüğüm." abi bıkkınlıkla nefes verdi sanki "artık in paçoz" der gibi. E bende istenmediğim yerde durmam heralde. Ne saçmalıom lan ben !?

Lunaparka geldiğimde Gamze'leri görmek için etrafa bakındım ama şanssız olduğum için göremedim.

Ya da lunapark kalabalık olduğu için ?

Kes !

Elimi bel çantama attım ve telefonumu çıkardım. Tam Gamze'yi aricakken telefon elimden düştü. Telefonumu almaya yeltendiğimde açık olan bel çantamdan herşey döküldü. 

Hayatımdaki tüm şansımı çantamdaki pedin düşmemesiyle kullandım sanırım.

"Bende ne zaman sakarlık yapacaksın diye bekliyorum." arkamdan gelen sesle sıçradım.

Rüzgar..

"Öyle dikilmede toplamama yardım et." dedim sinirle. O da gülümseyip toplamama yardım etti. Çantamda pek bişey yoktu zaten. İstesemde olamazdı bel çantasından bahsediyoruz.

"Gamze'ler nerde !?" diye sordum Rüzgar'a

"Onların işi çıkmış gel, dönme dolaba binicez !"

"Güzel şaka aslanım."

"Şaka değil."

"Salak yükseklik korkum var !"

"Biliyorum."

"E o zaman binemeyeceğimide biliyosundur."

"Benim yanımda korkucak mısın cidden ?" diye sordu kendinden emin bi sesle. Haklıydı onun yanında korkar mıydım ? Korkmazdım !

"Bak başıma bi iş gelirse sen sorumlusun."

"Başına bi iş gelirse ben sorumluyum. Hadi gidelim artık." dedi ve dönme dolaba doğru yürümeye başladı.

Elveda sevgili patatesler. Helvam patatesli olsun :')

Dönme dolaba bindik. Ben gözlerimi kapattım. Eğer açarsam çığlık atardım ve rezil olurdum. Hiç beklemediğim bi anda Rüzgar beni koltuğunun altına aldı ve "Gözlerini aç !" dedi.

O an deli cesaretiyle gözlerimi açtım..

Gökyüzü.. Çok güzeldi..

Bidakka ben neden gökyüzünü bu kadar yakından görüyorum. Bu alet neden çalışmıyo. Neden en tepede kaldım.

"Rüzgar ?"

"Ha ?"

"Dalga mı geçiyosun neden hareket etmiyo bu."

"Sen beni sevdiğini bana itiraf edince hareket edicek."

"Seni seviyorum." diye geçiştirdim.

"Geçiştirmeden, hissederek söyliceksin Çisem !" dedi. Amacı en başından beri buydu.

Yüzüne baktım elini tuttum,

"Seni gerçekten hayal edemeyeceğin kadar çok seviyorum." dedim en içten halimle. Dudakları kıvrıldı. Ve ben ne olduğunu anlamadan dudakları alt dudağımı haps etti.

İlk on beş saniye öpüşmemizi bölmedim ama sonra henüz sevgili olmadığımız gerçeği aklıma gelerek Rüzgar'ı ittim.

"Ne yapıyosun sen !? Ne hakla öpüyosun beni ? Sana sevgilim olmayan kişilerin beni öpemeyeceğini söylemiştim !" dedim yapmacık kızgınlıkla.

"İyi sevgilim ol !" dedi rahatlıkla.

"Olmaz !" dedim. Nedenini bende bilmiyorum ama şuan olmaz. 

"Neden ?"

"Daha sürünmedin." 

"Daha ne kadar sürinim kızım kalbimi söküp sana mı vereyim !?"

"Hayır ona gerek yok. Tuğkan konseri zaten yarın ondan sonra seni süründürücem sonrada teklif edersen sevgili olabiliriz." dedim.

"Sen gerçekten benden teklif istiyo musun." Masumca başımı salladım.

"Çocuk musun lan sen !?" diye gülmeye başladı. Bu arada hala tepedeydik !

"Aynen çocuğum. teklif etmeden sevgilim olamazsın canım, ayrıca artık aşağıya inelim."

...


çisemini : Fotoğraf için saol aslanım @rrüzgarr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

çisemini : Fotoğraf için saol aslanım @rrüzgarr

rrüzgarr : Ne demek koçum !

gamzeğeğ : ayh shipim

Xc : ship damarlarım halay çekiyo şuannn ♥

1254 yorumun tümünü gör...

*

*

BİŞEY DİCEM,

OKURLAR ARASINDA ERKEK OLANLAR OLABİLİR SİZE KALP ATARSAM VEYA 'YERİM' DİYE YORUM YAPARSAM YANLIŞ ANLAMAYIN...

ÇÜNKÜ İSİMLERİ FAZLA KONTROL ETMİYORUM...

AMA EĞER RAHATSIZ OLURSANIZ SÖYLEYİNN

TŞK BB

7 k olmak üzere ağağağağağağğaağağğağağağ 

:')



Belki De | Texting *TAMAMLANDII*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin