O gün yine 6 da uyumuştum ve yarın 1 de köye gideceğimizi biliyordum. Sabah oldu ve 12.20 larda uyandırıldım. Uykum vardı ve sinirliydim. Neyse ki kalktım. Köye gitme istediğim çocukları yani küçük kuzenlerimi görmekti. Onları özlüyordum ve corona olaylarından dolayı bir süredir ordaydılar. Annem bizi getirmesi için abimi aradı ve bizi kuzenim almaya geldi hiç şaşmaz ! Köye çıktık ve dezenfekte olup çocuklarla birbirimize sarıldık . Köye kahvaltı niteliğiyle gelmiştik . Kahvaltı sofrasına geçtik, kahvaltıyı çok sevmem ama ayıp olmasın diye oradaydım oturuyordum pek yemedim ve sürekli ye ye diyorlardı sonrası midem çok bulandı ve sofradan kalktım. Bir süre sonra çocuklar yanıma geldi ve onlara şuan iyi değilim dedim, iki kız kardeş bunlar. Ben sizi çağıracağım dedim çünkü kötüydüm. Bir ara onları dışarı çıkardım güzel oynadık ve eğlendik. Akşama doğru anneler yengemler dışarıda sofra kurdular ve herkes orada toplandı. Ben çok sonra gittim ve orada huzurlu değildim. Kedi falan da geldi ayaklarımda dolanır diye içeri kaçtım çünkü ayaklarımın altında dolanmasından çok huylanırım . Yaklaşık yarım saat sonra kuzenimi eve çağırdım kimse yoktu. Ve en sevdiğimiz şey karanlıkta müzik eşliğinde saklambaçtı 7 yaşındaydı bu kuzenim ve beni çok seviyordu. İkimizde yay burcuyuz tabii ki anlaşırız deliydik biz. Oynamaya başladık ben mutfakda tezahın yan tarafında gizlendim v kendimi çok iyi hissediyordum aşırı sarıyordu çünkü. Bir süre sonra küçük kuzenimde eve geldi yani 4 yaşında ki, biz oyun oynarken o da televizyon odasında çizgi film izliyordu. Ve o anda sayma sırası bendeydi ve birden bir ses duydum.