2 - 1. část ''Zítra přijede''

268 19 2
                                    

''Ahoj Lolo'' Nasedla jsem do auta, když jsme měli jet do práce.

Abych Vás uvedla do děje. U mámi už nebydlíme. Našli jsme si  Před 2 rokama jsme se rozešli s Justinem, protože začal koncertovat a viděli jsme se jen přes skype. Vůbec jsem o něm nevěděla. Co dělá, jak se má. Zničovalo mě, že mě může podvádět a já o tom nebudu vědět. Když jsme se rozešli ještě 1 rok jsme se jednou týdně spojili přes skype, ale pak už se vůbec neozval. 

''Ahoj Vicky'' Nastartovala auto a odjeli jsme. 

Pracujeme ve své vlastní restauraci. Poslední rok to tam jde dobře. A to možná jen proto, že všichni vědí, že jsem chodila s Justinem. 

''tak jsme tady, jdem otevřít'' Vystoupila z auta a odemykala dveře od krámu. 

Seděla jsem mlčky v autě a jen se na ní usmála. Vždycky mi ten obchod připomene Justina, protože mě všichni zanají jako ''Holka co chodila s Justinem'' a už mě to unavuje. 

''Tak jdeš?'' Zařvala na mě, přiběhla ke dveřím a otevřela mi dveře od auta.

''Jojo'' Vzala jsem do ruky kabelku apopoběhla jsem do krámu. 
Hned jak jsem vlezla do vnitř, zapla jsem potichu televizy (Zákazníci sem někdy snad chodí jen aby se koukali na zprávy co tam vždycky běží) 

Zazvonil zvoneček, který naznačil, že přichází první zákazník. Dotírala jsem pult, když na mě zezadu začala mluvit nějaká holka. 


''Ty jsi?!'' Otočila mě a koukala na mě. 
''Áááááááááááááá'' Začala pištět, přimáčkla si mě k sobě a vyfotila se semnou. 

''Co je?'' Zalezla jsem za pult, aby mě nezabila. 
''Co se děje? Přilítla ze zadu Lola. 

''No tahle holka to teď jde vysvětlovat'' Sedla jsem si na židli a složila jsem si ruce. 

''Jsem největší fanynka Justina Biebera a tebe! Byli jste ten nejlepší pár! A...'' 

''Stopni to'' Zase jsem se zvedla ''Mezi mnou a Justinem je konec, takže je konec i mezi fanouškami 'Jicky' '' Odešla jsem na záchody opláchnout si obličej.  
Ale hned mě něco napadlo a běžela jsem z5 za tou holkou.

''počkej'' zastavila jsem jí když vycházela ze dveří ''Jsi velká Belieberka?''

''Ano'' Přišla ke mě blíž.

''No, je tu nějaká šance, že ti s ním domluvím setkání!'' Obejmula jsem jí a jen jsem se usmála. 

Začala pištět, skákat, křičet, brečet. Bylo kouzelné, že se najdou takové Belieberky v česku''

''Večer přijď na tuhle adresu a dmluvíme to!'' Dala jsem jí papír s mojí adresou a šla jsem obsluhovat zákazníky. 

''Děkuju moc!'' Odběhla s křikem ven.

''Co si přejete?'' Koukala jsem na dveře a smála se.

*****

~Crrrrrr~ 

''To je asi ona'' Šla se Lola podívat z okna ''Ano je'' 

Vzala jsem 'zvonkový telefon' ''Pojď dál. 5. patro byt č. 126''

******

''Ještě jsme se nepřestavili já jsem Vicky a tohle je Lola'' Usmáli jsme se na ní. 

''Ahoj, já jsem Charlie'' Sedla si na gauč a byla jako prkno.

''Tak já jdu zavolat Justinovi'' Ukázala jsem na koupelnu, oběhla tam a se stresem jsem mu zavolala. 

J: Ano? Halo? Kdo je tam?
V: Ahoj.
J: Kdo to je?
V: Děláš si ze mě srandu, že si mě nepamatuješ?
J: Promiňte, nevím kdo jste a nemám čas.
V: Justine!
J: Vicky?
V: Allelujah 
J: Tak dlouho jsme si nevolali...
V: Jo, ale kvůli tmu nevolám. Narazila jsem na jednu belieberku, které tě chce strašně moc vidět, nemůžeš zítra přijet, aby tě mohla vidět?
J: Máš štěstí, zrovna jsem v německu a zítra koncert nemám, budu tam okolo 14:00. Jo a je to od Tebe hezký. Můžu mít ještě jednu otázku?
V: Nemám čas promiň. Po SMS ti pošlu adresu a budeme tě tu čekat, děkuju a ahoj.
J: Jo, ahoj.

Vyšla jsem z koupelny a Charlie tam nedočkavě seděla a smála se od ucha k uchu.

''Zítra okolo 14 sem přijď znova, protože uvidíš Justina Biebera!!'' Začala jsem řvát a ona v tu chvíli vyskočila z gauče a začala hrozně řvát.

''Děkuju, děkuju, děkuju!!'' Objala mě a běžela zase pryč.

''Ale nikomu to neříkej!'' Zařvala jsem na ní, když vybíhala ze dveří. 

''Neboj'' Zařvala , když už jsme na ní neviděli. 

OMLOUVÁM SE, ŽE JE TO TAK KRÁTKÉ, ALE NA TEN ZAČÁTEK JSEM NEMOHLA NĚJAK ROZJET :D DOUFÁM, ŽE SE VÁM TO LÍBÍ! BUDU VDĚČNÁ ZA KAŽDÝ LAJK A KOMENT! ♥ DALŠÍ ČÁST BY PRAVDĚPODOBNĚ MĚLA VYJÍT NA VÁNOCE, ALE NEVÍM JESTLI TO STIHNU! MILUJU VÁS ♥ MrsBieber2703

''Princezna v teniskách''Kde žijí příběhy. Začni objevovat