24.kapitola

624 38 22
                                    

,,Tak tam už nikdy nejdu." řekl Jungkook a Yoongi se začal smát.

,,Hej, čemu se jako směješ?" zeptal se ho vytočeně Jungkook. Měl už zkaženou náladu z té cukrárny a ještě teď se mu Yoongi směje.

,,Měl ses vidět." smál se Yoongi dál, což Jungkooka ještě více naštvalo.

,,Že já s tebou někam jezdil. Měl jsem radši zůstat s Taehyungem doma." řekl Jungkook. Yoongi se přestal smát a nasadil úšklebek.

,,Tak s Taehyungem, jo?" řekl Yoongi a Jungkook se plácl do čela a jemně zčervenal.

,,Panebože Yoongi. Ty jseš taky... Já už ani nevím, k čemu bych tě přirovnal. Kde by jinde asi měl Taehyung bydlet, když mu shořel barák?" řekl Jungkook a Yoongi se zarazil.

,,Počkej, počkej... Taehyungovi shořel barák?" zeptal se překvapeně Yoongi.

,,Tys o tom neslyšel? Musel toho být plný internet, nebo alespoň v televizi to bylo určitě." řekl Jungkook.

,,No, ale já se na žádný zprávy v televizi, nebo na internetu nedíval." řekl Yoongi a Jungkook si povzdechl.

,,To už je teď jedno. Pojď, ať to stihnem koupit." řekl Jungkook a společně s Yoongim se vydali obcházet několik obchodů.

,,Tak.. Jaký ten Jimin vůbec je a co by se mu podle tebe tak mohlo líbit?" zeptal se Jungkook po cestě.

,,No... Říkal, že rád nosí světlejší oblečení, ale žeprej na ostatních má radši tmavé." řekl Yoongi.

,,A to sis mě pozval pro radu? Však víš, co má radši, tak proč sis mě sem vzal?" zeptal se Jungkook a Yoongi se povzdechl.

,,Ale já nevím, co přesně si mám vzít na sebe. Jestli obyčejné oblečení nebo sako nebo-.." ,,Panebože Yoongi, však to můžeš posoudit podle toho, kam jdete." plácl se do čela Jungkook.

,,No ale i tak jsem tě chtěl požádat o radu." řekl Yoongi a Jungkook si povzdechl a hned s Yoongim zaplul do nejbližšího obchodu s oblečením.

***

,,A co tohle?" zeptal se Yoongi, když vyšel po několikáté za ty dvě hodiny, co tam byli z kabinky a měl na sobě další kusy oblečení:

,,A co tohle?" zeptal se Yoongi, když vyšel po několikáté za ty dvě hodiny, co tam byli z kabinky a měl na sobě další kusy oblečení:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Btw je bez roušky a té tašky)

,,No tohle je celkem dobrý! Co myslíš?" řekl Jungkook.

,,Jo, je to celkem dobrý, takže to beru, stejně nemáme čas na další nákupy, za půl hodiny tam musím být." řekl Yoongi a šel si do kabinky pro své oblečení a ono oblečení si nechal, jelikož by se nestihl převléct. Naštěstí to prodavačce nevadilo a on tak mohl rychle jet na rande.

,,Sorry Jungkooku, ale já nestíhám. Budeš muset jet asi autobusem. Nezlob se." řekl Yoongi a Jungkook se na něj usmál.

,,To je v pořádku. Chápu tě. A už jeď, jinak to vážně nestihneš." řekl Jungkook a Yoongi ho ještě rychle objal.

,,Děkuji a ahoj." řekl Yoongi a namířil si to k autu.

,,Nemáš zač a ahoj." řekl Jungkook a zamával mu, ještě když odjížděl.

Jungkook se podíval, kolik je vlastně hodin a zjistil, že nestíhá. Hned začal běžet k zastávce, kde už stál autobus a on tedy zaplatil a sedl si skoro úplně do zadu. Jízdní řády znal nazpaměť, jelikož jím musel jezdit do školy a ze školy. Najednou mu začal vybrovat telefon a...





































































___

Ahuj!

Chtěla jsem se zeptat, jestli byste chtěli speciální kapitolu na Yoonmin?

No a tak jsem tedy na yt vydala ten trailer a dám vám ho sem. Budu ráda z like atp.

I purple yall!

Sad BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat