¤ Amilyen bosszantó néha, legalább olyan kitartó is. Így, amikor kinéz magának, nem sok lehetőséged van menekülni előle... oké, nem is annyira akarsz menekülni.
¤ Édes gesztusai vannak feléd. Mindennap felhív, gyakran ír napközben mindenféle üzenetet és, amikor csak lehetősége van rá, veled tölti az idejét.
¤ A kapcsolatotok hamar nyilvánosságra kerül. Még hivatalosan nem is vagytok egy pár, amikor már rengeteg újság és hírportál lehozza. Ezt pedig Changsub igen sajátos stílusban kezeli, a Cube-ot az őrület szélére sodorva ezzel.
¤ - Azt mondják, feladatom az is, hogy teljesítsem a rajongók kívánságait – vonja meg a vállát vigyorogva – Ha bizonyíték kell, hát tessék – mondja, majd téged lágyan megcsókolva teszi hivatalossá is az egészet.
¤ Persze egyébként közel sem ennyire készséges a médiával. Habár elismeri, hogy együtt vagytok, semmilyen formában nem enged belátást az életetekbe.
¤ A Melodyk imádnak titeket együtt, amiért végtelenül hálás és ezt a tudtukra is adja... hihetetlenül édesen.
¤ - Sokat jelen, hogy elfogadjátok mellettem – nyom egy apró puszit a homlokodra egy VLive alkalmával. – De, kérlek értsétek meg, hogy irigy vagyok – mosolyodik el komiszan –, szóval nem mutogatom sokat. De nektek elárulom, hogy csodálatos, és boldog vagyok – küld egy sugárzó mosolyt, te pedig szinte elolvadsz.
¤ Imádja a mosolyod és hajlandó érte bármire... de tényleg bármire. Egyébként sem gondolkodik sokat, hogy bolondot csináljon magából, de amikor a te mosolyod a cél, mindenre hajlandó.
¤ Amikor turnén van, hülye selfiekkel áraszt el, majd azonnal fel is hív, hogy azonnal értesüljön a reakcióidról.
¤ - Hallani akartam a nevetésed – mondja édesen a telefonba. – És látni is szeretnélek – fűzi hozzá, majd órákig beszélgettek, amibe néha a többiek is beszállnak.
¤ A lusta otthoni összebújós randik és a délutáni hosszú, összegabalyodós szunyókálások koronázatlan királya.
¤ - Mit csináljunk ma? – kérdezed tőle egy kivételesen szabad szombat reggel, miután nagy nehezen ráveszed, hogy nyissa ki a szemét és nézzen rád.
¤ - Pihenjünk – ránt be maga mellé az ágyba és délig ki sem ereszt onnan.
¤ Ha mégis sikerül rávenni, hogy kimoccanjon, egész biztosan egy újonnan nyílt kávézóban kötöttök ki a nap végén.
¤ Nagyon szereti a gyerekeket és a gyerekek is őt. Elég gyakran emlegeti, hogy ő is szeretne jó sokat.
¤ - Szuper anyuka leszel – csókol a nyakadba. – Én szuper apuka – simít végig a testeden. – Szóval, mi lenne, ha szép lassan el is kezdenénk a próbálkozást? – dönt végig az ágyon. – Hm? – csókol meg lágyan, hogy aztán egy egész éjszakát szenteljen a próbálkozásnak.
¤ Odavan a látványért, amikor a cuccait hordod otthon, de azt még inkább édesnek találja, amikor nyilvánosan is viseled a ruháit.
¤ - Jó az inged, Jagi – mosolyodik el reggel, amikor az ő egyik ingében készülsz munkába menni.
¤ Bármennyire is köztudott a kapcsolatotok, nyilvánosan sosem kezdeményez semmit. A kezed megfogásán túl semmilyen más kontaktus nincs köztetek, ha nyilvánosan jelentek meg együtt valahol.
¤ Habár bolondos természetű, igenis komolyan veszi a kapcsolatotokat és rengeteget beszélgettek komolyabb dolgokról is.
¤ Szereti, amikor végignyúlhat a kanapén, a fejét az öledbe hajthatja, és te a hajával játszol, miközben TV-t néztek.
¤ Gyakran énekel neked vagy dúdolgat, amikor nem tudsz aludni vagy csak csendben csinálok valamit, és ő megunja a hallgatást.
¤ Állandóan elhagyja a cuccait vagy épp otthon felejti őket, így mindig mindent utána kell vinni, olykor még az útlevelét is.
¤ Nem igazán féltékeny, bízik benned. De azt nem szereti, amikor sokat vagy más fiúkkal, vagy sokat beszélsz neki más srácokról.
¤ Néha pontosan olyan az élet vele, mint egy gyerekkel. Bosszantó és édes egyszerre, így képtelenség haragudni rá.
¤ - Tudod, mi a különbség köztünk, Babe? – kérdezi egy hosszú, forró nyári napon, miközben arra vártok, hogy végre haza induljatok. – Nekem van kávém, neked meg nincs – közli, majd látványosan iszik egy hatalmas kortyot az americanojából, amit még a próba előtt kapott a managertől.