episod 36

896 56 13
                                    

Hai semua..











Ali terkejut general ada dibelakang nya..tibapula ada yg menrrik ali secara kasar dan...


.



Buk ( ali ditumbok)
Ali; aduh.
Vik: ali!?apa kena dgb kau tumbok dia?(kata viktir dgn nada yg marah)
??: ceh kau x nampak ke dia cuba bunuh alicia ?? Dh lag mencuri ni nk bunh pula kau ni apa al gila??
Vik: KAU TU YG GILA!! DTG X BGI SLM LEPAS TU TARIK BAJU ANAK ORG TUMBOK DIA MACAM X ADA PERASAAN KAU INGAY DIA APA!!! KAU X THU KE APA DIA LALUI HA!! DIA X BERSLH PUN BUKN DIA YG MENCURI DAB DIA JUGA X BUNUH ALICIA ALICIA HIDUP LAGI .!!! ( viktor mula naik angin)(ali neghalang viktor dri terus marah rudy)

Ali: cukp vik..rudy aku x buat semua tu..
Rudy: ada aku kisah??!! Dh buah mengaku je lah...
Vik: HIS DIA NI AKU ANGKOT KAU GUNA KERNADA JUGA KANG HIS GERN AKU DGN KAU NI ( viktir x dpt sabr lama dia oendam rada marah dia)
Ali; dg vik...jgn gaduh lagi ..
Vik: kau x slh ali kau kena oertahan kan hak kau....
General: sduh semua..ali saya bagi amarah jgn dekati alicia lagi.fahm???!
Ali; hah!?( air mata ali jatuh )( dia x nk pisah dgn alicia)
Ali: tapi saya!?
General: X ADA TAPI ALI!!! SEBB KAU ALICIA JDI CAM NI SATA X PATUT BIAR KAN LAGI LEOAS NI RUDY AKN JAGA ALICIA!?( ali terkejut dia hanyan mampu diam)( ali tuduk).



Semenatr doktor merwar alicia. Semay tunggu..




Selepas itu doktor keluar.
Dok: siapa ayah dia?
General: saya!?
Dok; ok baik lah..keadaan dia dh stabil sekrg dan dia dh sedar kan dri..
Semua lega..
Dr gazali juga terut ada tpi x ditegur pun ali ali hanya odg sahaja ayah nya yg acuh x acu pdg nya..

Generak: boleh saya tnegin dia??
Dok: ;boleh tpi dia nk jumpa ali!?
Ali yg tunduk kini angkat kepala nya..viktor memgng bahu ali..
Ali: saya?
Dok: ye ...
Ali: saya ..xboleh..
Dok:;knp dia nk sangat jumpa kamu?
Ali: sebb ..saya..yg buat dia macam tu...(ali terpaksa )
Vik: ali bukb kau lah...
Ali: maaf kan aku...alicia( ali bangu dan pergi tunggal kan mereka viktir mula naik angin..)..





Mereka masuk kewad alicia..


General: alicia!?
Alicia pdg general...dia cuba cari ali tpi x nampak...

Alicia: papa!?
General: syukur kamu dh sedar syg ...
Alicia: papa mana ali??
Rudy: kau x payah sebut nama dia lagi dia yg buat kau cam ni...
General: btul tu alicia..
Alicia terdiam dia thu bukn slh ali..

Alicia: bukn ...bukn slh dia papa!!?
Semua terkejut..
Alicia ternampak viktor..
Alicia: vik ali mana??( air mata nya jatuh)
( vijtor terdiam)
Alicia: ali mana!!!! (Alicia mwnjerit)
Vik: dia lari takdu jap aku call dia..


Viktor cuba call ali tpi x dpt ...tpi hanya lah pesan suara yg dpt .

Vik: ali x angkat ma cuma dia bagi pesan je
Alicia: apa dia ckp??
Viktor membuka nya.
Vik: jao ye lain slow...
Moon: to up lerr.
Vik; his..hah boleh pun dgr..


Semua dgr..

Ali; assalamualikum alicia..hiskk..kau dhbsedar....huskk alhamdulilah...aku happy kau dh sedar...tpi aku x boleh dket dgn kau dh macam dulu...humm naaf kan aku. .alicia...aku rindu kau ...terima kasih sebb ada dgn aku pahit manis kita bersama aknnku simpan sampai bika bila...aku thu kau mesti benci kan aku yelah aku puncu semua ni ....alicia kat sekolag aku dituduh mencuri hskkk aku x buat pun tpi..hiskk semua org kata aku hiskkk sampai ayah aku sendri dy x caya aku....dri pada aku hidup .baik aku mati...baik aku ikuat je mama aku...hikskk maaf kan aku vik aku x boleh lwan perasaan ni ...selamat tinggal alicia vik aku syg korg..ayah..maaf kan ali..bye..( tiba tiba bunyi tembakan )..


Bokkkk...( tembakna)
Semua yg dgr jd risau..
Vik terus call.ali!?x dpr.

Moon: macam.mana ni??
Vik :NI X AKN JDI KALAU SEMUA X BUAT DIA MACAM TU KES ALICIA DIA X DPT NK KUAT NI ADA PULA KES TUDUH DIA CURI PLS LAH KORG SIASAT DULU SEBLUM CKP TUDUH DIA ..KALAU ALI MATI AKU SLH KAN SEMUA ORG ..( kata viktoe dgn nada yg marah).
Alicia: ali!!!! Papa ali x slh buk ali yg slh papa saya yg x pdg depn mada jln ali menag nk selamat kan saya tpi masa ceot sangat papa...hikskkj ali ( semua kelihatab sedig dan berslh)...







Viktor keluar mencari ali..

.








Vik: ali!!!!mana kau ali!!? Hsikk ali!!???



















..





Viktor lalu dibahagian belkang hospitak dia namapak seseirg yg tengh terbribg lemah..


Viktir menghampiri ....

















ALI!!!!!!!!


















Bersambung
Hai semua ok x kali ni kalau x sorry tau nk thu apa jdi sila baca ok bye

My hearth is so Tired Where stories live. Discover now