⚡️ Harry Potter o mu, bu mu?

35 6 26
                                    


Snape'mi yoksa Dumbledor'u mu ölümden kurtarırsın ?
- Snape'i kurtarırım.

Ron'u öldürmek mi, Hermonie'yi mi öldürmek?
- Hermonie çünkü Molly zaten bir oğlunu kaybetti, birini daha kaybetmesini istemem.

Kendini öldürüp Voldemort'un ölmesi mi yoksa kendin yaşayıp Voldemort'un kazanması mı?
- İkincisi çünkü her zaman Voldemort'un kazandığında ne yaptığını merak etmişimdir.

İhtiyaç Odası'nı öğrenememek mi yoksa Weasley'lerle tanışamamak mı ?
- Çok zor bir soru aslında. Ama ihtiyaç odasını öğrenmemeyi seçiyorum. Weasley'lerle tanışmamak çok kötü olurdu galiba.

Sırlar Odası mı, İhtiyaç odası mı?
- Tabii ki Sırlar Odası. Zaten Hogwarts'ta en sevdiğim yer orası galiba.

• Kovuk mu, Malfoy Malikanesi mi?
- Malfoy Malikanesi sjsjs

• Gryffindor mu, Slytherin mi?
- Slytherin.

• Ravenclaw mı, Gryffindor mu?
- Ravenclaw. insanlar çok zeki. Zeka mı cesurluk mu diye sorsanız zeka derim yani.

Arayacı mı, kovalayıcı mı?
- Arayıcı.

Büyücü santrancı mı? Büyücü kartları mı?
- Büyücü Satrancı.

• Ölüm Yiyenler mi, Zümrüdüanka Yoldaşlığı mı?
- Zümrüdüanka Yoldaşlığı. Bir nevi Severus'ta onlardan çünkü. Ama kabul edelim Ölüm Yiyenlerinde farklı bir havası var.

İksir Dersi mi, KSKS dersi mi?
- Tabii ki Karanlık Sanatlara Karşı Savunma. Sırf bu ders için Hogwarts'a gitmek istiyorum.

Mürver Asa mı, Görünmezlik pelerini mi?
- Görünmezlik Pelerini. Onu giyip istediğim şeyi yapabilirdim. Çok iyi olurdu ya.

• Kara Göl mü, Yasak Orman mı?
- Yasak orman. Tek boynuzlu at görmeyi çok istiyorum.

Hogwarts binanı öğrenmek mi, patronusunu öğrenmek mi ?
- Binamı öğrenmek.

• Lily&James mi, Lily&Severus mu?
- Severus'un aşkını gerçekten çok seviyorum. Ama bir nedenleri var ki Lily'le birlikte olmadılar. O yüzden Lily ve James.

• Hedwig mi, Fawkes mı?
- Fawkes. Zümrüdüanka Bana göre en harika hayvan. Baykuşu çok görüyoruz ama Hedwig gibide olmaz açıkçası. Yinede Fawkes.

• Lupin mi, Sirius mu?
- Lupin. Nedenini bilmiyorum ama Lupin'i bi farklı seviyorum hep.

• Melez Prens'in Kitabı mı, Tom Riddle'ın Günlüğü mü?
- Tom Riddle'ın günlüğü. Sihirleri öğrenipte ne yapacağım. Tom'la konuşmak daha zevkli olurdu herhalde derdim ama o bir hortkuluk. Yok edilmesi gerek. Yok edilecek bir şeyi ne yapayım ki? O yüzden Melez Prensin kitabı.

Hipogrifler mi ejderhalar mı ?
- Ejderhalar. Her zaman ejderhalara farklı ilgim olmuştur.

Quidditch mi, 3 büyücü turnuvası mı ?
- Üç büyücü Kupası. Çok iyi yarışmalar var.

• Cisimlenmek mi, Uç Uç Tozu mu ?
- Cisimlenmek. Tozla toprakla işim olmaz.

• Ortak Salonda çay içmek mi, Hagrid'in evinde çay içmek mi ?
- Şimdi elime çay aldım diyelim. Slytherin'in ortak salonuna gittim. Koltuğa oturdum. Duvarla mı çay içeyim? Kimse yanıma gelmez ben de mal gibi içemem yani. O yüzden Hagrid'le içmek.

Sizinde cevaplarınızı bekliyorum. Öptüm💋

Bir Potterhead DüşünceleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin