Kolay Para Biriktirmek İçin 45 Yöntem!

9 0 0
                                    


23 – Arabanızın motoru iyi durumda olsun ve lastikleri uygun basınçta olsun.

24 – Farklı akaryakıt istasyonlarının fiyatlarını karşılaştırmanız ve düşük oktan kullanmanız tasarruf etmenize yardımcı olur.

25 – Araba kullanırken ani durmalardan ve kalkmalardan uzak durun. Bu sayede yakıt ve bakım masraflarınızı azaltırsınız.

26 – Taksi kullanımınızı azaltın. Taksi yerine toplu taşımadan faydalanın.

27 – Ucuz bilet için bütün otobüs firmalarını veya havayollarını kontrol edin. Bütün firmaları listeleyen internet sitelerinden ucuz bilet bulabilirsiniz.

28 – İhtiyacınız olmayan bir alan için para harcamayın. Villada ya da fazlasıyla büyük bir apartman dairesinde oturmanıza gerek yok.

29 – İşyerinize yakın bir yerde oturun. Bu sayede ulaşım masraflarından tasarruf edersiniz.

30 – Daha düşük faiz için ev kredinizi yeniden finanse edin.

31 – Evinizi yenilerken ustaları dikkatli bir biçimde seçin. Tanıdığınız insanlara öncelik verin. Yazılı ve sabit fiyatlı bir anlaşma yapın. İş bitiminden memnun olana kadar tam ödeme yapmayın.

32 – Eviniz her türlü hava şartlarına karşı dayanıklı olsun. Kışları sıcak hava tahliyesi ve yazları da soğuk hava tahliyesi olsun diye evinizi ısı yalıtım sistemiyle kaplatın. Bu sayede yazları klima parasından kışları da kombi ya da kalorifer parasından tasarruf edebilirsiniz.

33 – Güneş ışığını bloklamak veya içeri girmesine izin vermek için pencere kaplamaları kullanın. Yazın bu kaplamaları güneşi bloklamak ve evi soğuk tutmak için kullanın. Kışın da güneş ışığının eve girerek evi ısıtmasını sağlamak için kullanın.

34 – İndirimli satış mağazalarındaki indirimli satışları takip edin. İndirimli satış mağazalarındaki kıyafetlerde büyük fiyat farkları vardır ve büyük mağazalarda satılan ürünlerin birçoğunu indirimli fiyattan alabilirsiniz.

35 – Yardım amacıyla bir hayır kurumunun yönetiminde satış yapan mağazalardan veya ikinci el ürünler satan mağazalardan önceden kullanılmış kıyafetler alabilirsiniz. Az bir çaba ile düşük fiyatlı ve yüksek kaliteli kıyafetler bulabilirsiniz.

36 – Kıyafetlerin kalitesi kadar fiyatlarını da değerlendirin. Bir seneden az giyecekseniz ucuz bir tişört veya kaban almanın bir anlamı yoktur. Kıyafet seçerken kumaşı, dikişi, yıkanabilirliği ve kalite ile alakalı diğer faktörleri hesaba katın.

37 – Kıyafetlerinizi ucuza temizleyin. Kıyafetlerinizi kendiniz yıkayın ve ütüleyin. Kuru temizleme kullanıyorsanız farklı yerlerin fiyatlarını karşılaştırın.

100 Sayfada Zengin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin