"taehyung!!" Počuli sme moju mamu kričať s kuchyňe .Dostalo má to toto všetko je zle . Posledný krát sa na mňa pozrel a potom odišiel prevrátila som očami išla zavrieť dvere a konečne sa išla osprchovať.
Asi po hodine som vyšla z vaní a oblečila sa potom som išla na večeru a dúfala som že už tu nieje taehyung .
Vošla som dole a áno počula som taehyungov otravný , ale sexy hlas .
"Zlatko konečne si sa pridala k nám " mama vtipkovala videla som taehyungove oči na mne ale ignorovala som ho.
"Áno" povedala som a sedla som si
Sedeli sme ticho jedlý šalát a mäso.
"Chutí ti ? Tae mi pomohol " mama sa usmiala
"Hej je to v poho" povedala som , neviem čo je zo mnou cítim sa prázdna , vyhýbala som sa ich pohľadou a vstala som zo stola.
"Ospravedlňte má" rýchlo som išla preč do izby.
"Y/n!" Počula som moje meno , ale ignorovala som ho hodila som sa na posteľ a pozerala na strop . Počula som ako niekto klope na dvere dúfala som že je to taehyung "vstupte" povedala som bola som sklamaná keď som uvidela mamu stať vo dverách potom prišla ku mne sadnúť na posteľ.
"Čo to je z tebou y/n" vzala má za ruku
" Nič iba sa cítim hrozne " povedala som ticho
" Dôvod ?" Taehyung a ja sa o teba bojíme " povedala a smutné sa pozrela
" Oh fakt on ? Pochybujem je mu to v riti" zasmiala som sa
" Y/n!!" Buchla má do ruky ," buď milá ,snaží sa k tebe zblížiť k svojej budúcej dcére" povedala ticho a v tom momente sa mi zastavilo srdce.
"Č--Čo?" odpovedala som , cítim sa hrozne je toho moc všetko sa ďialo tak rýchlo a mne chýba iba môj otec.
"Y/n my sa milujeme" usmiala sa
"Ale čo ja ? A otec ?" Opýtala som sa
"Musím ísť " vzala som si tašku a kľúče a behala som von s izby už som bola pri dverách ale do niečoho som narazila
"Kur-v" dala som si ruku na hlavu lebo to bolelo
"Čo robíš?" Taehyung sa opýtal ,ignorovala som ho a vošla von z domu rýchlo som nastúpila do auta neviem kam idem ale i tak je to lepšie než byť tu .
Zaparkovala som vzala mobil do ruky a volala jiminovy.
"Hey y/n" povedal
" Moja mama sa ide vydať za taehyunga" zakričala som cez telefón
" To nie do riti" on povedal
" Si v poriadku" povedal
" Myslím " vydýchla som
" Kde si?" Opýtal sa
Zvyšok telefónatu bol super snažil sa má rozosmiať a robil vtipky .
"Do riti" povedala som keď som videla že mi taehyung volá .
"Čo je" jimin povedal
" Taehyung mi volá "
"Nezdvihaj mu to" povedal
" Dobre " zrušila som hovor jimin musel ísť povedal mi nech si pustím pesničky a relaxujem.
Po niekoľkých minútach mi zase niekto volal obrátila som očami keď som uvidela zase taehyungove číslo .
" To ma nemôže nechať " povedal som
Napísala som mame
Y/n: napíš mi keď taehyung odíde preč .
Mama: kde si? Bála som sa o teba
Y/n: sedím v aute , už je preč ?
Mama: áno už je preč.
Vydýchla som si a naštartovala auto a išla späť domov.
Neviem na koho som nahnevaná že či na mamu alebo taehyunga alebo na seba.Vyzeram ako idiot teraz , myslela som že mu na mne záleží ale asi nie iba vtipkoval.
Zaparkovala som auto a išla do vnútra
Videla som mamu ležať na gauči pozerala na televízor .
" Ahoj mami" povedala som a chcela ísť do izby ale počula som mamin hlas
" Báli sme sa , už to nikdy nerob " povedala
"Prepáč " povedala som a išla do izby ľahla som si na posteľ a zavrela oči v mojej hlave bol iba taehyung.
"Y/n"
Otočila som sa a videla v dverách stať taehyunga v čiernom obleku pomaly začal ísť ku mne dával si dole kravatu a rozpínať tričko .
"Si moja" zamumlal a tlačil má dole na posteľ pozrela som sa na neho olizol si pery predtým ako sa naklonil dole a vášnivo ma bozkával .
Začínajúc okolo čeľuste a dole po krku.
Vydýchla som keď ma začal bozkávať medzi mojimi prsiami .
Začala som ťažko dýchať , keď začal cumľať moju bradavku .
Pokračoval v bozkávaní dole pri bruchu . Prestal a začal dávať dole moje nohavičky.Tak toto bolo ťažké vymyslieť fakt slovensky je to divné písať 😂 ale snažila som sa tak dúfam že sa vám to páči a ďakujem vám ❤️
Klaudii~~
YOU ARE READING
New Step Daddy 《Kim Taehyung》
Romance"ahoj y/n som tvoj nový daddy" povedal a kúsol si do ust