"Kirli Zihinler""Ben hiçbir şeyim
Ben hiçkimseyim
Acımla bir krallık oluşturabilirim
Yalnızca tek bir silah
Beni özgür bırakır.."-"Her zaman ki gibi, mükemmelsin.
Boynuma kondurulan öpücükle tırnaklarımı biraz daha derime geçirdim.
-"Biliyorum. Olmam gerektiği gibiyim."
-"Ve benimsin."
-"Ben senin değilim."
-"Her zaman ki gibi inatçısın, ne zaman akıllanacağını merak ediyorum.."
-"Amacın sana boyun eğmemi sağlamaksa sonsuza dek bekleyebilirsin?"
-"Fazla konuşuyorsun Alice."
Özel bir partiye davetliydik, karısı olarak onun yanında boy göstermek zorunda olduğum saçma bir geceden başka birşey değildi.
Elleriyle saçlarımı geriye çekip boynuma yakuttan bir gerdanlık geçirdi, artık alışmıştım. İstemediğim şeyleri takmaya, giymeye. Sanırım yalnızca bir süs eşyasından ibarettim? Tasmalı olanından..
İstemeden de olsan koluna girdim, tek isteğim şu lanet gecenin bir an önce bitmesiydi.
Gördüğüm şeyle kısa süreli bir şok geçirdim.Arabada arka koltuğa kurulmuş bir adet Laito beklemiyordum
-"Sevgili yengeciğim, her zaman ki gibi göz alıcısınız"
Hiçbirşey söyleyemeden sessizce yerime oturdum, kocamın gözlerini aynı anda üzerimde hissedebiliyordum.
-"Geleceğinden haberimiz yoktu Laito"
-"Siz çifte kumruları yalnız bırakmaz büyük kabalık olmaz mıydı ağabeyciğim? Laf aramızda sevgili babamız gelmemi emretti."
Yavaş yavaş morardığımı hissedip camı açtım, çifte kumrular mı, oysa aramızın ne kadar kötü olduğunu biliyordu? Benimle eğlenmek için bilerek yapıyordu. Ah Laito.. böyle bir tavır takınması onu yalnızca daha çekici hale getiriyordu.
Elini yüzümde gezdiren kocamla birlikte tüm düşüncelerden sıyrıldım.
"- Neyin var?"
Değil bana dokunması, adımı ağzına almasına bile zor katlanıyordum ve bunu belli edercesine geri çekildim.
"- Hiç, hiç birşey. Yalnızca yorgunum.
Araba şaşaalı bir Malikanenin önünde durduğunda tereddüt etmeden aceleyle dışarıya çıktım
"- Alice, rica ediyorum insanların önünde adımızı küçük düşürecek hareketlerde bulunma. Geçen sefer olanları hala unutmadım."
-"Unutmamana sevindim, beni getirmek zorunda değilsin.."
Belimdeki elini biraz daha sıktığında acıyla yüzümü buruşturdum. Geçen ay bir bağış gecesinde içkiyi fazla kaçırmıştım.. aslında bilerek yaptığım bile söylenebilir. Onun süs köpeği değildim ve kendi istediği her yere kendi istediği şekilde beni zorla götürmesinden nefret ediyordum.
Büyük bir salona geçtik, kalabalık gruplar küçük masalar etrafında toplanmış kahkahalar eşliğinde içkilerini yudumluyorlardı. Az ileride elinde iki kadehle bize yaklaşmakta olan Laito'yu farkedince duraksadım.
-"Sevgili babamız seni çağırıyor, az ilerde Tsukinamiler'in masasında."
-"Alice'e göz kulak ol."
Reiji ikimizi bırakıp Laito'nun işaret ettiği masaya ilerlediğinde derin bir nefes aldım.
"-Tam adamına emanet etti öyle değil mi?"
Çarpık bir gülümsemeyle beni süzdü
"- Tabii, ne demezsin. Hadi bana göz kulak ol.."
Gülümseyip dudaklarımı yemeye başladım
Biraz daha yakınlaşıp kulağıma eğildi:
"-Alice.. beni biraz daha tahrik edersen seni şuracıkta hiçbirşeyi umursamadan beceririm.
Onunla oynamayı seviyordum, bozuntuya vermeden dilimi dudaklarımda gezdirdim.
"- Yalnızca eğleniyorum"
"- Daha rahat eğlenebileceğimiz yerler biliyorum."
"- Sanırım ben de gelmek için sabırsızlanıyorum.."
Kolumdan tutup beni bahçeye sürüklemesiyle küçük bir çığlık attım, neyse ki ortamda müzik öyle yoğundu ki sesimin duyulmadığına emindim.
Zindanı anımsatan bir kapının önünde durduğumuzda etrafa bakındım, kimsecikler yoktu.
"- Burası neresi?"
Kapıyı aralayıp ikimizi de içeriye sürükledi
"-Eski bir şarap mahzeni"
Beni duvarla kendi arasına aldığında bacaklarımı beline doladım, onun dokunuşları Reiji gibi acı değil zevk veriyordu.. boynuma kondurulan öpücüklerle hissettiğim acı zamanla zevke dönüştü...
~🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃'𝐚𝐦𝐨𝐮𝐫 𝐒𝐲𝐦𝐩𝐡𝐨𝐧𝐢𝐞[𝐃𝐋 𝐅𝐚𝐧𝐅𝐢𝐜
FanfictionAlice, duygularının aklına hakim olmasına izin vererek yaptığı büyük hatayı ancak geri dönüşü olmaz yollara girdiğinde farkına varacaktır. #1 laitosakamaki #1 diaboliklovers #1 reijisakamaki Teşekkürler! Keyifli Okumalar~