Bölüm 4

7 3 0
                                    

doğaç'a ne yapsam karar veremedim ayhh

------------------------------------------------------------------------------------------------

mert önümde hızlıca yürürken okulun yakınlarındaki parka geldiğimizi farkettim.ne yani doğaç böyle ortalıktan kaybolup parkta salıncakta sallanmayamı geliyo.bbu çocuğu sikerim ben ama duru daha önce davranır.s parka girdiğimizde bu düşüncelerimden sıyrılıp saf sinirime tutunarak yürümeye başladım.kalabalığı oluşturan bizimkiler olduğu için aralarında doğaç vardı büyük ihtimalle ama kenarda tek başına ağlıyan duru'yu görünce sinirimi atıp hemen durunun yanına koştum.dizlerimin üstüne çöktüm o banka oturmuşken ellerini tutup yüzüne baktım.kıpkırmızı olmuştu beyaz teni ah be duru'm yaa..dayanamıyıp hıçkırıklarını bırakırken hemen ona sarıldım sırtını sıvazlarken onu telkin etmek için her kelimeyi kullanırken o tek "geçti" dediğim an benen uzaklaşıp bana baktı ve kafasını inanamaz gibi sallayıp burukça güldü.ve o kelimeyi söyledi.. "geçmedi ela,geçmiyecek.." nası geçmedi diye kendi içimden sorgularken ona soramadım ve hemen gelicem diyip kalabalığaa gidinceinsanlar aşıp ortaya geçince doğaç'ın telefonunu ve altına iliştirilmiş notu gördüm. "neden doğaç demeyin devamı gelicek..:)geçmedi,geçmiyecek..doğaç bir süre bizimle boşuna arayıp yormayın o güzel canınızı bize lazımsınız:) belki sırayla yanına gelirsiniz?tüm okula dikkatli olmasını öneriyorum.herkese,hepinize!"bu da neyin nesi ya ?! neden böyle bi manyak ya?mektuba bakılırsa hepimiz..ben,doğu,arda duru hepsi..şu an en belirgin hissim korku ile karışmış endişe.sanki görünmez bi cam fanusa hapsedilip ölüm yada dirilişe kavuşacaktık.yanımda duran doğu da şokta olduğu her halinden belliydi özellikle gözleri.herk şoktaydı.herkes,hepimiz..doğuya ses tonuma özen göstererek "polisi arasanıza." dedim herhalde tek benim aklıma gelmemeiştir bu fikir önceden düşünülmüştür yani. "biraz beklicez ela sen dikkatli ol tamammı?" doğud'da bi korku vardı belli etmemeye çalışsada anlamıştım.hepimizde vardı.aklıma duru gelince hemen yanına gittim.ah ela nası unuttun onu orada tek başına..yanında dila vardı bu sefer dilanın omzunda ağlıyordu:c artık eve gidip dinlense iyi olurdu. "duru hadi gel bize gidelim ben annenden izin alırım"diyip gülümsedim.konuşacak  hali olmadığı kuruyan dudaklarından belliydi. dila hemen atıldı "ela sen bugün yoruldun duru bize gelsin ben onla ilgilenirim." diyince gerçekten yorulduğumu farkettim. "teşekkürler.dila bana haber edermisin iyi olunca." diyip gülümsedim "tabikii." dediği an gözlerim duru'ya kaydı.ruh gibiydi güzelim..bembeyaz kesilmiş ağlamaktan her yanı kıpkırmızıydı.ey aşk sen nelere kadirsin be :c son kez duru'ya sımsıkı sarılıp "üzülme tamammı bulucaz doğaçcığını vercez eline" diyip dilaya'da veda edip ayrıldım.hava daha karamamıştı bu yüzden doğulara bi bakıyım dedim kalabalık dağılmak yerine iyice artmıştı.durum gerçekten ciddiydi ve hala polisi aramamışlardı ya.kalabalığı yarmaya çalışarak doğu'yu aradım nerdeydi bunlar yaa.maçtaki karşı tarafın okuluda burdaydı ne diye geliyorlarsa.ardından omzuma bi el değdi..korkup ani refleksle arkama baktığımda berkay olduğunu gördüm. "gitmişsindir diye düşündüm." dedi ay sanane acb gittiysem gittim alla alla rol yap ela rol. "duru'nun yanındaydım.doğaç bizim yakınımız olsada onun sevdiğiydi(burukça baktım berkaya)tabiki bizden daha çok o etkilendi "kafamı öne eğip ellerimle oynadım buda benim bir kaçış yolumdu..ayrıca ne diyo ona oo kadar açıklama yaptın ela ?! "haklısın,çok korktucu.umarım en kısa zamanda bulunur doğaç..sen iyi gibi gözükmüyosun ela biraz yürümek istermisin?" evet berkaycığım iyi değilim ama sanane?? yürümek iyi gelir ama yalnızken. tabiki bunları diyemedim ona. "evet pek iyi hissetmiyorum.aslında yürüsek iyi olur.." affrm ela yaa gülümsedi ve bende aptal gibi gülümseyişine karşılık verdim ve sahile doğru yürüdük ve bir çok kez değiştiğimi söyledi.anladık be değiştim. "ee ela sohbetine doyum olmuyo yaa." dedi evet canım olmuyo hadi başkasına. "üzgünüm berkay kafam biraz dağınık,hak verirsinki.yalnız yürüsem sanırım daha iyi gelecek sonra konuşsak?yalnızlığa ihtiyacım var.."son kelimeleri yüzüne bakarak söylediğim için sahilin ortasında durmuştuk birbirimize bakıyorduk.anlayışla gülümsedi ve görüşürüz diyip gitti.bende dünkü oturduğum yere gitmek için yol katettim.ve oturduğum yerde oturan kişiyi gördüğümde şaşırmamda anında geldi.eminim kocaman gözlerle yolun ortasında oraya bakıyordum..en sonunda adım atarak oraya gitmeyi akıl ettim.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hellooğğ nabersiniizz

 doğaça nolsunnn aklıma bir son gelmedi bi türlüü

vay piç berkaayğ

neys

hadi öptüm bys


'eğer bana inanırsan..'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin