Yoongi:
A trecut un an de când am decis că ne vom căsători ,iar acum ziua respectivă a venit. Încă suntem în aceeași apartament în care ne-am mutat acum doi ani , un apartament mai mare decât garsoniera în care am stat la început. Am lansat al doilea album împreună anul acesta și a avut parte de un succes uluitor la care nimeni nu se aștepta. De asemenea anul acesta am avut primul nostru turneu mai mare . Nunta noastră este azi și nu avem mulți invitați,doar familie și câțiva prieteni și, desigur , oamenii de la agenție. Jin și Jimin au venit să mă aranjeze pe mine ,iar Tae și Lisa îl aranjau pe Jungkook în camera alăturată . Când ne-am văzut prima oară am fost șocați . Eu purtam un costum alb care era în contrast perfect cu buchetul de trandafiri negri pe care îl aveam ,iar Jungkook era într-un costum negru mulat cu o cămașa albă. Amândoi aveam un machiaj foarte subtil și aveam părul aranjat asemănător. Eu am decis că nu voi purta lentile de contact ,ci că voi purta ochelari pentru că vreau să fiu cât mai eu azi.
Am mers spre altar cu tata lângă mine . În ultimii ani ne-am refăcut legătura și mi-a spus că e foarte mândru de mine. În fața mea erau Lisa și Rosé care purtau niște rochii roz cu negru care aveau pe fustă modele 3D de trandafir și care aruncau cu petale de trandafiri în sus. Lângă Jungkook se aflau cavalerii de onoare , Jimin și Tae , și nașii , Jin și Namjoon. Când am ajuns lângă Jungkook el m-a luat de mână și m-a întrebat cu o voce liniștită:
-Ești pregătit?
-M-am născut pregătit! îi răspund zâmbind.
Când a venit timpul verighetelor acestea au fost aduse de micuța Hope , fiica lui Felix și Hobi , care era urmară de Min Holly, câinele meu și a lui Yoongi. După ce ne-am spus jurămintele ne-am reunit într-un sărut. Petrecerea ce a urmat a fost foarte distractivă . Domnul Bang s-a îmbătat și a dansat toată noaptea . Buchetul de trandafiri a fost prins de Hope și toată lumea a râs. Lisa , Rosé , Jenni și Jisoo ne-au făcut un mic show ,la fel și Namjoon. Totul a fost minunat . La finalul serii eu și Jungkook am plecat în luna de miere în America unde urma să vizităm câteva orașe pentru o săptămână. Simt că viața mea abia acum a început. Depression poate să dispară pentru că nu mai am nevoie de ea atâta timp cât voi fi cu Jungkook . Vreau să fim împreună pentru totdeauna și știu că și el simte la fel. Iubesc viața ! Îl iubesc pe el!
The end!
.
.
.
Notă: Mulțumesc din suflet că ați fost cu mine și cu personajele acestei cărți în această aventură și sper că nu v-am dezamăgită. Dacă v-a plăcut lucrarea mea puteți să încercați și cealaltă carte la care lucrez. Vă iubesc pe toți și vă mulțumesc din nou. Vă doresc numai bine . La revedere! Semnat, Autor-kun 💜
CITEȘTI
why wont you love me like i do?-yoonkook
Teen FictionYoongi și Jungkook se cunosc din copilărie ,dar , timp de 6 ani, ei nu s-au mai întâlnit . Când amândoi se întâlnesc la liceul în clasa a unsprezecea ceva începe să se schimbe. Cupluri: Vmin,Namjin, Yoonkook .