→Co zrobił, kiedy zakochał się?←

1K 61 10
                                    

Itachi - zaczął unikać twojego wzroku. Uznał, że masowe wypełnianie misji sprawi, iż odkocha się w tobie. Nadzieja okazała się jednak złudna, a uczucia zaczęły go coraz bardziej męczyć. Przez to zranił się podczas misji, ale na szczęście nie była to poważna rana.

Shisui - starał się nie dawać tego po sobie poznać. Zachowywał się przy tobie jak przyjaciel, czasami co jakiś czas nerwowo się uśmiechając. Itachi z czasem nabrał podejrzeń co do zachowania swojego krewnego.

Sasuke - zaczął przesiadywać wieczory samotnie, rozmyślając nad tym wszystkim. Dopiero późną nocą wracał do kryjówki. Stres pożerał go całkowicie. Bał się ciebie stracić, a jednocześnie bał się do ciebie zagadać. Sam nie mógł uwierzyć, że doprowadził się do takiego stanu.

Madara - poszedł z Hashiramą na sake. Musiał się kompletnie nawalić, żeby wyjawić przyjacielowi co takiego leżało mu na sercu. Było to dosyć trudne, ponieważ jego słowa nie łączyły się nawet w zdania.

Izuna - przestał się z tobą spotykać. Jego starszy brat cały czas wypytywał go, co takiego się stało, ale  jakoś go spławiał. Jego szybkie bijące serce nie mogło się nawet na moment uspokoić. Samo wspomnienie twojej twarzy napawało go wieloma uczuciami na raz.

Tobi/Obito - zamknął się w swoim pokoju i wychodził tylko, kiedy coś potrzebował. Już wcześniej w pomieszczeniu uzbroił się w masę słodyczy i przytulanek, by móc jakoś przetrwać to wszystko. Sam cały czas leżał na swoim łóżku i machał nogami w tę i we w tę.

→Preferencje z Uchiha←Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz