GÜLÜMSE

23 6 8
                                    

 🌼SEVDİĞİNİZ KADINA PAPATYA VERİN 🌼

Bazen ağlamanın sadece mutsuzken olduğunu düşünürüz .Sadece kötü ya da kırıcı olaylar yaşadığımızda ağladığımızı sanırız . Sevgilimiz bizi terk ettiğinde ağlarız , annemiz bizi terk ettiğinde ağlarız , yalnız kaldığımızda ağlarız . Ama inanın ki ağlamanız için hiç bir sebep yok . Sevdiğiniz kişi sizi terk etmiş olabilir ama aşkınız hep sizinle olacak , mutlu olun . Anneniz sizi bırakıp gitmiş olabilir ama anne sevgisi , şevkati hep sizinle olacak , gülümseyin . SADECE GÜLÜMSEYİN . 

İnsan mutlu olduğunda da ağlar . Tek hayali olan spor arabaya ulaştığında  ağlar. Ya da tek hedefi olan mesleğine sahip olduğunda gözlerinden yılların emeği çıkar. Uzun bir süre görmediği sevdiğine kavuştuğunda da ağlar . Kadınlar narindir , çabuk kırılır . 


Hani böyle kalbin kırılınca  kelimeler boğazınızda düğümlenir ya konuşmak istersin , ne diyeceğini bile bilemezsin . Çünkü o insandan bunu hiç beklememişsindir . Şaşırırsın ama aynı anda da kabullenemezsin .Tıpkı  filmlerde sevdiğin insan seni öldürünce "neden " diye sormak gibi. Cevap almak istersin ama iş işten geçmiştir . Bir umut ararsın , bir ışık .

             Ya da boşverin sadece ağlayın gülümserken ağlayın . Mutluyken ağlayın boğazınız düğümlensin konuşmak yerine ağlayın . Aşırı korkun ağlayın . Fazla mutlu olun ağlayın .


***************

neyse bu değişik yazıları Elyas &  Taha – Nisan dinlerken yazdım .

Sadece mutsuzum .Ve neden olduğunu bilmiyorum . Sadece bunun ben olmadığını biliyorum .

AÇIK ARTIRMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin