Harry se Severusem právě kráčeli Grimmauldovým náměstím k domu dvanáct. Temná strana byla poražena, Voldemort mrtvý, všichni Smrtijedi v Azkabanu.
V Ústředí se konala oslava Harryho sedmnáctých narozenin a oni se rozhodli, že půjdou s pravdou ven. Po přibližně třičtvrtě roku vztahu všem oznámí že jsou spolu, jako pár.
„Není to dobrý nápad, Harry. Black bude vyvádět, Lupin ho uklidňovat, Molly bude zásadně proti, stejně jako všichni ostatní. Jediní, kteří nás budou tolerovat jsou Draco a Gwen. Nechci ti pokazit oslavu." Mrmlal Severus a snažil se to svému milenci ještě na poslední chvíli rozmluvit.
„Ticho, Severusi! Buďto to pochopí, nebo ne. Je mi to jedno, chápeš? Chci jen, aby nás přijala Nymfadora a taky Sirius s Remusem. Bude jim to sice nejspíš chvilku trvat, než to vstřebají, ale pochopí to. Jednou určitě."
„Ty jsi tak tvrdohlavý!" Osočil muž Harryho, více už ale nestihl, stáli totiž u dveří.
,,Harry!" Většina již přítomných se nahrnula ke dveřím, aby mohli černovláska přivítat. Byli tolik nadšení z Harryho, že si nevšimli jeho doprovodu. Až na ženu se žvýkačkově růžovými vlasy, která se usmála vševědoucím úsměvem a dala tak Severusovi najevo že tuší.
Tonksová tuší, nebo přímo ví, že jsme spolu.
Dora je všímavá, měl jsem to tušit.
Harry přikývl a vydal se do kuchyně za ostatními, stejně tak Severus.
,,Srabusi." Vyštěkl Sirius. ,,Klid, Severuse jsem pozval já." ,,Severuse?!" ,,Ano, Severuse."
Říkal jsem ti to. Nepřijme nás.
Musí vědět že jsme Bradavická rodina.
Harry rozhodl a nehodlal ustupovat ani po tom, co Severus přes celou kuchyni překvapeně vyjekl.
,,Pro Merlina proč?!" Všichni se na Lektvaristu podívali zmateným pohledem.
Zaslouží si to vědět.
Ne.
Ano.
Ne.
Ano, Severusi.
Svatý Merline, Lily byla stejně tvrdohlavá jako ty. Takže s tím nic nezmůžu, že ne?
Harry se na svého milence vítězoslavně usmál, nevnímaje nechápavé pohledy, kterými jej obdarovávali ostatní. Potom mu pohled padl na Hermionu a Rona, sedící v rohu místnosti a tvář se mu stáhla do kamenné grimasy. Přestože se už usmířili, pořád cítil jakousi zvláštní zášť vůči nim.
Nevím Harry, jestli je to dobrý nápad. Je tu i Brumbál.
Argumentovala Gwen a Draco jen přikyvoval. Harry je propíchl vražedným pohledem, věděli tak že černovláska nepřesvědčí ani za nic.
Stoupli si tedy všichni čtyři vedle sebe a čekali až se všichni zklidní a budou mít jejich plnou pozornost. Namísto toho však všímavá Nymfadora spozorovala Gweninu a Severusovu podobnost.
,,U Merlina svatýho, žádná Mallory!" Vykřikla a Severuse i Harryho jímala hrůza. Na co asi mladá bystrozorka přišla? Znali odpověď, samozřejmě že ano. Nadešel den, kdy budou všechna jejich dlouho skrývaná tajemství vyzrazena.
,,Sestra?" Hlesl Remus, který si toho detailu zřejmě všiml též.
,,Dcera." Zašklebila se Gwen. Ozvalo se sborové zalapání po dechu a Harry ani Draco už to nevydrželi. Vyprskli smíchy, hned po nich i Gwen. A Severus nemohl jinak, než se k nim přidat. Poprvé od Lilyiny smrti se veřejně nahlas smál. To vyvolalo další sborové zalapání po dechu, tentokrát se však přidal i Brumbál.
ČTEŠ
Hello, my shadow self //SNARRY CZ// DOKONČENO
FanfictionHarry Potter se utápí v depresích kvůli smrti jeho nejlepší přítelkyně Nymfadory Tonksové. Po chodbách chodí jako tělo bez duše. Oblouk na Odboru záhad je však nepředvídatelný.... Mnoho škod páchá jakási neviditelná síla. Zjistí někdo co je tato síl...