💭38💭

54 16 4
                                    

Kim Namjoon's POV
Επιτέλους βγήκαμε από το νοσοκομείο, είμαι στο σπίτι της αυτή την στιγμή και την κρατάω στην αγκαλιά μου. Έχω μπει σε βαθιές σκέψεις τον τελευταίο καιρό.

Έχει περάσει μια εβδομάδα από τότε που βγήκαμε από το νοσοκομείο και εγώ από εκείνη την ημέρα που πήγα και την είδα δεν έχω σταματήσει να σκέφτομαι..να σκέφτομαι τρόπους με τους οποίους θα μπορέσω να την βοηθήσω, να την σώσω.

Ένας τρόπος από αυτούς γυρίζει μέσα στο κεφάλι μου όλη την ημέρα και όλο το βράδυ μη αφήνοντας με να κλείσω μάτι, ενώ ταυτόχρονα την έχω μέσα στην αγκαλιά μου και χαϊδεύω απαλά τα μαλλιά της κάθε βράδυ για να κοιμηθεί. Όταν τα καταφέρνω απλά κάθομαι και την χαζεύει, είναι πολύ όμορφη..ειδικά όταν κοιμάται είναι τόσο ήσυχη που μοιάζει με άγγελος~

Πρέπει να το συζητήσω με κάποιον αυτό το θέμα και ο μόνος άνθρωπος που θα μπορέσει να με βοηθήσει και είναι δικός μου είναι η μητέρα μου.

Πλέον και αυτή έμαθε πως είμαι μαζί με την Wendy και βρίσκομαι σχεδόν όλη μέρα μαζί της στο σπίτι της, εξάλλου και αυτή εδώ δουλεύει οπότε αργά η γρήγορα θα το μάθαινε.

Ακόμα θυμάμαι την αντίδραση της, το ποσό χαρούμενη ήταν που μας είδε μαζί της~

Flashback
Καθόμουν με την Wendy στο δωμάτιο της και μιλάγαμε για διάφορα θέματα.

Μέχρι που κάποιος μας διέκοψε ανοίγοντας την πόρτα του δωματίου.

"Δεσποίνης Wend-" σταμάτησε να μιλάει καθώς με κοίταξε, η μητέρα μου

"Namjoon?" είχε κοκκαλωσει, δεν το περίμενε, αλλά εγώ της χαμογέλασα

"Γεια σου μαμά~" απάντησα

"Μα τι θες εσύ εδώ..;" με ρώτησε

"Θα σου τα εξηγήσουμε όλα μαμά"

"Ναι Jennie, καθησε~" μίλησε η μικρή ενώ έδειξε την κενή θέση δίπλα μας

Και τότε ήταν που κάτσαμε και τα συζητήσαμε όλα για όλα. Της ανοιχτηκαμε λέγοντας της τα συναισθήματα μας και το πώς γνωριστήκαμε ακόμα και την ημερομηνία θυμομασταν και οι δυο.

Κοιτώντας μας έσκασε ένα χαμόγελο.

"Αχ παιδιά μου, πόσο χαίρομαι για εσας~" μας είπε χαϊδεύοντας τα μάγουλα μας

"Χαίρομαι που αγαπάτε και νοιάζεστε ο ένας τον αλλον~Παντα έτσι να ειστε

End of Flashback
Αυτά ήταν λοιπόν τα γλυκά της λόγια..

"Blind Love" Kim Namjoon's FfWhere stories live. Discover now