Chapter24

1.3K 108 40
                                    

*

Birkaç gündür aksattığımız video işine geri dönmüştük. Yani, Jeongguk ve ben en son yaptığımız bireysel canlı yayından sonra bu işi diğerleri yürütmüştü. Bugün ise Jeonggukla iyi bir ruh halinde olduğumuz için canlı yayın açmaya karar vermiştik.

Jeongguk, bana içinde yaşadıklarını anlatmasının ardından keyfi yerine gelmişti. Sabah kahvaltısında bu enerji diğerlerine de yansımıştı. Sugeun ve Mino sürekli sinir edici şeyler söylese de yüzümüzden gülücükler eksik olmuyordu.

"Yani şimdi, bir adet bebelak buralarda pıtı pıtı dolaşacak." dedi Sugeun. "Amcası olarak ona bir sürü şey öğreteceğim. Bu dünyada nasıl hayatta kalması gerektiğini bizzat amcasından öğrensin."

"Tanrı korsun." dedi Chaerin. "Siz, bebek doğar doğmaz Sugeun'dan kaçırabildiğiniz kadar uzağa kaçırın." dedi. Hepimiz bu dediğine kahkaha atıyorduk. 

"Chaerin, kalbimi kırıyorsun ama." demişti sahte üzüntüsü ile.

"Kırmam ki ben seni kalbini minnoşum, şaka o şaka." Bu vıcık ilişkiyi hayretler içinde izliyorduk. Arkadaşlarımın bu kadar şapşal bir ilişkisi olacağını düşünmemiştim. Aslında Sugeun öyleydi, ama Chaerin beni şoka uğratıyordu.

"Neyse, onu bunu bırakın da video işine geri dönmemiz lazım ama Jungkook'un hamileliğini gizleyin. Henüz insanların bunu bilmesi için erken." dedi Alae.

"Tepkiler nasıl peki. Cidden, en son ki yayından sonra hiçbir şeyden haberimiz yok." dedi Jeongguk.

"Tepkiler olumlu yönde bize dönüyor. Hatta kurtlardan da baya bir olumlu geri dönüş aldık. Kitle büyüyor, ancak yeterli değil. Ortamı sıcak tutmak gerek." dedi Mino. "Baban ve onun çevresi biraz çıldırmış durumda. En son, bilge Jiyeon ile görüşmenizden sonra, baban kliniğe el koymuş. Bilgeyi sürüye götürmüş ve sorguya çekmişler. Bilge, duyduğuma göre bir şey dememiş ancak tetikte olmak da fayda var. Ha ayrıca, bilgeyi serbest bırakmışlar."

"Kendimi, polisiye bir dizide oynuyormuş gibi hissediyorum." dedi Sugeun.

"Sorma, Jeongguk'un babası çıldırmış durumda." dedi Mino.

"Jeongguk, özel bir soru olacak belki ama baban neden bu kadar karşı bu olaya." diye sordu çekingence Chaerin.

Jeongguk'un cevap verip vermeyeceğini merakla beklerken o hafifçe başını öne eğip "Annem bir insan tarafından öldürüldü, babamın nefreti bu yüzden." dedi. Bunun ardına diğerleri bir şey diyemedi. Ortam aniden sessizleşince gerginliği dağıtmak adına aniden ayağa kalktım.

"Hadi bakalım Jeongguk, biz biraz bebeğimize temiz hava aldırmaya dışarı çıkalım." dedim. Jeongguk, beni onayladıktan sonra evden dışarı çıktık.

"İnternetten biraz bir şeylere baktım. Böyle ufak yürüyüşler hamilelere iyi geliyormuş. Biz henüz çok başındayız, ama yine de dinç kalman için mümkün mertebe yürüyelim." Dedim. Jeongguk elimi tutmuş yüzünde yer edinen gülümsemesiyle beni dinliyordu.

"Jeongguk, ben çok fazla şeye baktım herhalde. Kafam bazen karışıyor. Çok mu heyecan yapıyorum acaba. Nasıl babalar olacağız peki biz? Bunu da düşünürken donup kalıyorum." Jeongguk elimi hafifçe sıkıp ona dönmemi sağladı.

"Kim Taehyung çok fazla düşünme. Bunu sen söyledin, biz çok güzel bir aile olacağız diye. Ve her gün seninle yürüyüş yapmaya varım." Demesi ile yürümeye devam ettik. Ormanın içinde bol temiz havanın olduğu patikada yürüyorduk. Jeongguk'un keyfi yerindeydi, ki bu da beni olumlu yönde etkiliyordu. Onun iyi bir ruh halinde olması demek, benim de iyi bir ruh halinde olmam demekti.

Querencia | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin