ΚΕΦΑΛΑΙΟ 47

317 13 9
                                    


-"Μικρη απλά ηρέμησε ."

-"Δεν μπορώ . Είμαι σίγουρη πως μόλις μπω μέσα θα τα ξεχάσω όλα και δεν θα μπω πουθενά ." Λέω φουλ αγχωμένη ενω παίζω με τα δάχτυλα μου , την ώρα που πηγαίνω πάνω-κατω στον διάδρομο .

Σήμερα δίνουμε το τελευταίο μάθημα για τις πανελλήνιες .

-"Μωρο μου απλά θα τα πας τέλεια ."
Μου λέει αλλά εγώ δεν μπορώ να σταματήσω . Ξαφνικά με αρπάζει και μου βγάζει στο στόμα ένα κομμάτι σοκολάτα .

"Λοιπον μωρό μου ηρέμησε , μπες μέσα και απλά σκίσε! Άντε γιατί μετά έχουμε να πάμε για μπάνιο και με τα παιδιά ." Μου λέει και με φιλάει πεταχτά στο στόμα .

P.O.V ΑΥΓΗΣ

-"Ξυπνα ρε μπισκότο γαμωτο ." Ακούω τον Κρις να φωνάζει από πάνω μου .

-"Τι θες ρε Κρις ;" Ρωτάω αγουροξυπνημενη .

-"Θελω να πας να φορέσεις το μαγιό σου για να φύγουμε ." Μου λέει και σηκώνομαι από το κρεβάτι .

-"Παω ." Του λεω και αφού παίρνω το μαγιό στα χέρια μου πάω στο μπάνιο να αλλάξω .

-"Πραγματικα για να ξυπνήσεις θέλεις κλωτσιές , μισή ώρα σε φωνάζω ." Ακούω τον Κρις να λέει και γελάω .

-"Εγω αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πώς εσύ ξυπνάς τόσο νωρίς ."

-"Λογο προπονήσεων μπισκοτάκι , ποδοσφαιριστής είμαι ."

-"Και τι ωρα ξυπνάς δηλαδή ;" Ρωτάω ενώ βάζω αντιλαϊκό . Πάντα βάζω πριν στην παραλία .

-"6.00 με 6.30 ."

-"Πλακα κάνεις ." Του λέω και βγαίνω από το μπάνιο .

Το βλέμμα του καρφώνεται πάνω μου .

-"Αυτο το μαγιό πρέπει να το βγάλεις ." Μου λέει ενώ μου κάνει νόημα να κάνω μια στροφή .

-"Γιατι ;"

-"Γιατι δείχνεις υπερβολικά σέξι μέσα σε αυτό ." 

-"Σε ευχαριστώ πολύ μωρό μου ."

-"Δεν το είπα για καλό ."

-"Δεν πειράζει ." Του λέω ενώ βάζω μια πετσέτα στην τσάντα που θα πάρω μαζί μου .

-"Καλα ... αλλά να ξέρεις ότι αν δω κανένα περίεργο θα γίνει χαμός ."

-"Ναι ναι ." Του λέω και βγαίνω από το δωμάτιο .

Αφού κατεβαίνουμε κάτω πάω στο ψυγείο να πάρω ένα παγωτάκι .

-"Τι το θες αυτό τώρα ;" Με ρωτάει ο Κρις .

Χωρίς όνειρα Where stories live. Discover now