Alex pov
După ce mai stam in jur de două ore la cafenea decidem sa mergem acasa ajungem undeva la ora 19 :13.
Eliot merge la baie iar eu decid ca ar trebui sa o ajut pe mama la cu cina .
După ce terminam cina apare si Eliot în bucătărie ne ajută cu arajatul cinei apoi ne punem la masa vorbind diferite cesti .
Erika- Eliot tu ai prietena ?
Eliot - Da . Spune el simplu si plictisit.
Alex - Mama tu cum mai esti cu munca ?
Erika- Imi merge bine inaite de sărbători am încheiat un contract cu o firmă foarte importanta .
Eliot - Felicitări.
Alex- Ma bucur petru reusita.
Erika - la friptura asta ar merge un vin vreti si voi ?
Da spunem am doi deodată strângem masa apoi mergem in dormitor .
Eliot ea sticla de vin cu el în camera are chef sa bea e bun .
Între timp imi suna telefonul .
Raspund :
Călin - Hey Alex sper ca nu te deranjez
Alex - Nu ma deranjezi stai linistit tu nu ai cum sa fi un deraji nicio data petru mine .
Călin- Ok , ce mai faci cum e pe acasa ?
Alex - Acum am terminat de mâncat si sunt putin ametit ca am băut cam mult vin pe acasa e ok mama se intelege surizator de bine cu Eliot.
- Tu cum mai esti ?
- Cum mai merge cu lucrul ?
Călin- Eu sunt bine si cu lucrul e bine cam obosit e chiar mai multă treabă decat ma asteptam in ultima vreme .
Alex- Ar trebui să te odihnești e tarziu si cum ai zis si tu ai mult de lucru .
Călin - Mh cam da deabia astept sa îmi iau un concediu sa revin in orasul natal .
Alex- Poate ne vedem si noi prin vacanța de vară ?
Călin- Puștiule nu scapi asa usor de mine !
Alex- Nici nu vreau .
Călin- As sta mai mult de vorba dar sunt frânt mai vorbim mâine noapte bună si sa ai grije de tn .
Alex - Noapte buna si tu .
Am închis apelul apoi m-am dus în camera mea .
Eliot stătea în pat plictisit vorbind la telefon cu Irina cred .
Închide telefon apoi ma trage pese el brizanduma într-un sarut brutal dar placut mâinile lui se plimbau pe corpul meu fierbinte .
Coboară cu structurile pe gât și clavicula .
Erika - Alex vino pana in camera sa ma ajuți cu ceva!
O aud pe mama strigând de pe hol sar rapid din bratele lui Eliot apoi merg sa o ajut .
Erika - Îmi poti da cutia acea mare de sus de pe dulap .
Alex - Desigur .
Îi iau cutia si o pun pe masa apoi imi amintesc ca peste 2 zile e ziua mamei .
Alex - Mama vrei sa faci ceva specials de ziua ta ?
Erika - Nu plus ca trebuie sa merg pe la birou sa înoiesc niste acte nici in concediu nu ma pot relaxa o sa ma întorc acasă pe la ora 18 .
Alex - Ok noapte bună!
Erika - Noapte bună.
Merg in camera Eliot a adormit cu perna in brate ce dragurg îmi iau telefonul în fac cateva poze apoi raspund la niste mesaje de la David si Irina apoi ma bag si eu la somn .Sper sa va placa capitolul acesta si scuze pentru greselile gramaticale nu am timp sa corectez .
49cuvinte
CITEȘTI
colegi de camera Yaoi 18+
Teen FictionAlex este un adolecent normal cu vise mari si cu un talet la cantat el a renutat la muzica acum un an dar vrea sa se reapuce de pasiune lui legată de muzica . Iel a muncit mult ca sa ajunga la o facultate buna unde viata lui esre data peste cap de...