ឡានស៉ារ៉ែនលាន់លឺពេញពីក្រុងដោយមានឡានប៉ូលីសនឹងឡានពេទ្យមកអមជាមួយគ្នាធ្វើអោយមនុស្សម្នារនាំគ្នាចេញមកមើលរហូតដល់ស្ទះផ្លូវ ~
In Tv
<<ព័ត៌មានទាន់ហេតុការណ៍ លោកMin YoonGi ដែរជាកូនប្រុសតែម្នាក់គត់របស់លោកMin Deesung បានមានបំណងចង់ប៉ងធ្វើឃាតិលោកJeon Jungkookដែរជាម៉ាហ្វៀនៅប្រទេសជប៉ុន រឿងក្តីនេះកាន់តែក្តៅគគុកពេលដែរជ្រាបថាលោកYoonGi ធ្វើដោយគ្មានមូលហេតុ ចាស៎ បើចង់ជ្រាបកាន់តែច្បាស់សូមរង់ចាំសេចក្តីរាយការណ៍ថ្មីៗ នាងខ្ញុំ Lev Senen សុំជម្រាបលា ជួបគ្នាតាមពេលវេលានឹងម៉ោងដដែល សូមអរគុណ~>>អ្នកព័ត៌មាន នៅកន្លែងហេតុការណ៍តែម្តង Camera បញ្ចាំងទៅមុខYoonGi ច្បាស់ៗតែម្តងធ្វើអោយMs.Min ខឹងនឹងភាពបរាជ័យរបស់កូន~ដោយលោកគប់តេលេទៅកញ្ចក់ទូរទស្សន៍~
<<ចង្រៃយ៍ វាគ្មានបានការណ៍ទៀតហើយ រៀបចំជើងយន្តហោះនៅយប់នេះ~>>Ms.Min ងើបឈរនិយាយដោយសម្លេងត្រជាក់ស្រេប ប្រាប់ទៅកូនចៅ នៅមិនកើតទេ បើអាកូនចង្រៃនេះធ្លោយមាត់ប្រាប់ប៉ូលីសទៅបានចូលគុកសីុបាយក្រហមហើយ នៅមានទៀតមុខមាត់យើងរលាយអស់ហើយ~
<<តែលោកប្រុស អត់ទៅមើលអ្នកប្រុសបន្តិចទេ?>>Man សួរបញ្ចាក់~
<<ទៅមើលអោយបានចូលគុកដែរមែនទេ~>>Ms.Min និយាយហើយដើរចូលរៀបអីវ៉ាន់គាត់បាត់~
+មន្ទីពេទ្យ
គ្រូរពេទ្យកំពុងមមាញឹកប្រតិបត្តការលើមុខរបួសដែរមានគ្រាប់កាំភ្លើងចូលយ៉ាងជ្រៅ ចំណែកអ្នកជំងឺដេកហូរទឹកភ្នែក ក៏មិនដឹងដូចគ្នាថាហេតុអី តែប្រហែលជាអ្នកជំងឺគាត់មិនស្ងប់ចិត្តហើយ~ ការងារជោគជ័យយកបានគ្រាប់កាំភ្លើងនៅត្រង់ផ្នែកស្មាដោយនៅត្រង់ដៃមួយទៀត សំពានបេះដូងក៏មិនសូវធ្វើទុក អាចថាអ្នកជម្ងឺម្នាក់នេះមានរាងកាយមាំមួនទើបអាចរងនឹងមុខសញ្ញាបានយូរយ៉ាងនេះ~
<<ការងារជោគជ័យហើយ ពួកយើងធ្វើបានល្អ~រៀបចំបន្ទប់Vip >>Docter ញញឹមពេលអាចយកគ្រាប់កាំភ្លើងចេញបានទាំងពីរនឹងកំពុងរៀបចំលាងរបួសនឹងបិទបង់រុំ~
+Room Tae
JM កំពុងអង្គុយស្ងោកមខចុះដោយមានMark Binនៅទីនោះដូចគ្នាគ្រប់គ្នាអន្ទះសារខ្លាំងណាស់ចំណែកTaeក៏មិនទាន់ងើបពីសន្លប់ ដោយសារគេបើធ្វើខ្លួនអោយមានប្រយោជន៍បន្តិចច្បាស់ជាបងប្អូនគេមិនអី តែពេលនេះហួសពេលហើយ TaeមានកូនជាមួយJungkook ដែរជាបងប្រុសខ្លួន ទោះមិនមែនបង្កើតក៏ជាបងប្រុសបើពួកគេដឹងរឿងនេះតើពួកគេធ្វើអ្វីបន្ត? នៅមានអាប្រុសអាក្រក់ម្នាក់នោះទៀតគេពេលនេះយ៉ាងមិចទៅហើយអ្នកណាលាងរបួសអោយគេទៅ ពេលនេះប៉ូលីសអាចវាយគេសួរចម្លើយទេ? គិតសុខៗបេះដូងឈឺដូចគេចាក់ហេតុអ្វីបែបនេះ? មួយសន្ទុះរាងតូចចេញមកយ៉ាងត្រហេបត្រហប~