11. Deo

3.1K 147 18
                                    

William P.O.V.

Cristal je pre nekoliko dana zaposlila neku kuvaricu, kaže neće da muči mamu kad je tu, a većinu vremena nije tu, pa da ima ko da joj kuva. A kuvarica je možda godinu dana mlađa on mene, znači ima oko 22 godine, bar tako izgleda. A što se tiče fizičkog izgleda izgleda kao porno glumica.

" AAAAAAA JENNN" Čuo sam kako se Cristal dere. Odmah sam skočio i izašao i pogledao preko ograde. Cristal i Jennifer su ležale na podnu dnevnog boravka, jedna preko druge

" JAOOO HAHAHAHHAHAHAHAHAHA" I dalje sam ih gledao i razmišljao koliko su one zaista smotane. 

Jennifer, moja lepotica. Do pre godinu dana, smatrao sam je jednom običnom klinkom u nizu koja je do ušiju bila zaljubljena u mene, a to nije krila.Smeđokosa devojka, crnih očiju, mi je zakročila u srce i zavladala njime. Ustvari, nije ona zavladala samo mojim srcem, zavladala je sa mnom celim. Prelepa je Bože. 

A Crista, moj život. Mlađa sestra koja mi je uvek pomagala u osvajanju devojaka, bila je tu uvek da me saslušam kada upadnem u problem a takođe me i izvlačila iz njim. Krala bi ključeve automobila od tate i dolazila po mene kako se ne bih uvukao u još veće probleme. Ponaša se kao starija sestra, a mlađa je. Pričala mi svoje ljubavne jade, probleme iz svakodnevnog života. Sa svim momcima se kockala, dušu im je uzela. Iz svake veze koju je imala izašla je nepovređena, kao pobednik. Sećam se kada mi je tata rekao, pre osamnaes godina da sam dobio sestru. Odmah sam rekao da će se zvati Cristal. I kao što možete da videte, ispunili su mi želju. Kad je tek ušla u pubertet bila je prava nevolja. Već uveliko je trenirala kik boks i jako često je znala da se potuče i ide kod direktorke škole na čaj i kolačiće. Učestvovala je u nekoliko pevačkih takmičenja i pobeđivala. Zna jako dobro da peva, ali nije napravila karijeru. Želi da bude pedijatar- kardiolog. Zato sam ja, umesto nje potpisao četvorogodišnji ugovor sa jednom Američkom izdavačkom kućom. Jedno od iznenađenja za rođendan je upravo to. Napravio sam joj još jedno malo iznenađenje. Sve naše slike, od njenog rođenja do danas stavio sam na jednu prezentaciju, ubacio našu omiljenu pesmu i od toga napravio kratki desetominutni video o našem zajedničkom odrastanju.

Cristal P.O.V.

Već dva sata šetam sa Jennifer po tržnom centru i isporbavam, na njeg nagovor, duge svečane haljine. 

Već izmorena, ulazimo u neki novi butik sa svečanim haljinama, i vidim moju haljinu. Crna, dugačka, ispod grudi prorezana. (Imate sliku sa strane, ako neće da vam otvori, pitajte me, daću vam negde drugde link, ili sam zamislite, ili najjednostavnije pevačica Svetlana Ražnatović ju je nostila na koncertu na Ušću 2013). Ispod haljine stajale su crne štikle. Probala sam haljinu dobro mi stoji, ali malo će mi biti teže da igram i skačem zbog grudi, jer ima prorez ispod njih, na rebrima. Ali sve u svemu super je. Kupila sam i haljinu i cipele, još sam ogrlica. Jennifer je za sve kriva, nemam pojma čemu sve ovo, ali ajde, da joj isponim želju.

Sledeća radnja u koju smo ušle, bila je radnja sa nakitom. Našla sam neku veliku srebrnu ogrlicu i nju kupila.

Lily ( Crisina i Williamova mama, ako se ne sećate)

Jennifer je otišla sa Cris da kupe haljinu za punoletstvo. Dobro to je rešeno. 

Gosti, rešeni.

Pokloni takođe.

Dekoracija, hrana, piće, muzika- sređeno.

Otišla sam u spavaću sobu, iz ormara izvukla tamno plavu kutiju u kojoj se nalazila velika ogrlica koju sam ja dobila za svoje punoletstvo od svoje majke.

Otvorila sam kutiju i u njoj se nalazila velika srebrna ogrlica, sa plavim i ljubičastim dijamantima. Daću je Cris, kao jedan od poklona.

*Sledeći dan, Cristalin rođendan*

Cristal P.O.V.

Iz prelepog sna budi me buka ispred vrata moje sobe.

"Hajde, požurite malo" čujem. Šta se dešava tamo iza vrata? Nije ni bitno, ustvari. Vratila sam glavu na jastuk i žmurila. 

Nakon 2 minuta, vrata se otvaraju i čujem rođendansku pesmicu

" Danas nam je divan dan, divan dan, divan dan. Našoj Cris rođendan, rođendan, rođendan" ulaze mama i tata koji drže toru u obliku sraca, crvene boje i svećice u broju 18 koje gore, zatim William, James i Jennifer. Jao, pa danas mi je osamnaesti rođendan! Osmeh mi je od uha, do uha. Sreća u meni je sve veća. Emocije su ogromne. i evo, oči mi suze. Suze radosnice jer imam divnu porodicu, prijateljicu i dečka. Suze mi klize po obrazima

" Živela, živela i srećna nam bila. Živela!"

Otpevali su mi pesmicu a niz moje obraze lilo je još više suza

" Zamisli želju i duvaj svećice" rekao mi je tata sa velikim osmehom na licu. Ali čak se i on suzdržavao da ne zaplače.

Zažmurila sam, zamislila želju i oduvala svećice.  Jennifer mi je odmah skočila u zagrljaj i čestitala rođendan.  Onda William, pa mama i tata i na kraju James.

Poljubio me je pred majkom i ocem, a oni ne znaju da smo zajedno, ali evo ga način da saznaju. Posle poljupca me je jako zagrlio i tiho na uho sapnuo " Srećan rođendan,  ljubavi moja. Volim te!" Rekao je da me voli. Tako olako je rekao da me voli

" Volim i ja tebe bebi. I hvala" nasmejala sam se i još jače ga zagrlila.

____________________________________________

Hejjj piplsss,

Kakoo ste mi? Šta ima novo? Zašto ne komentarišite? 
I sad mislite ova Milica je odlepila. Jeste. Milica se zaljubilaaaaaaaaaa

Posveta ide: Madridistica_7


I evo ga 31. Decembar. Dan koji volim, jer je na neki način nekim ljudima to prekretnica u životu.  Sutra je novi dan, nova godina. Prođe 365 dana tako brzo, nikad brže. Bilo je kod svih nas i sreće i tuge, i smeha i suza.  Probali smo neke nove stvari. Prvi put u ovoj, sada skoro gotovoj 2014 godini, smo se iskreno zaljubili, našli prave prijatelje,  obišli mesta koja smo oduvek želeli da posetimo, neki su kao ja zapalili prvu pljugu, prvi put poljubili i tako dalje. Za mene je ova godina predstavljala pravi izazov. Probala sam mnogo stvari koje nikad nisam smela od straha ( mislim da neke sprave u zabavnom parku), napravila sam Wattpad i upoznala nove ljude sa koja sam postala jako bliska,  ali bilo je i tužnih dana i suza što je sasvim normalno.
Da ne smaram više, želim vam srećnu Novu godinu i Novogodišnje praznike. Da imate zdravlja i ljubavi, a kad imate to dvoje, imate i sreće!  Još jednom,  SREĆNA NOVA GODINA!

Boxer And LoveWhere stories live. Discover now