İlkokula yeni başlamıştım. Aslında çok cana yakın birisiydim fakat şimdi
put kesilmiştim.Konuşmak istesemde konuşamıyordum.Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. (Klasik ilkokula başlayan öğrenci :))Annemle birlikte sınıfa gitmiştik. Sınıfım baya doluydu. Boş bir sıra bulduk. Annem beni sıraya oturttu ve çantamı bırakıp bana gideceğini fakat ağlamamam gerektiğini söyledi ve birkaç saat sonra beni alacağını söylemişti. Bende annemi üzmemek için sırama oturup anneme el salladım. Annem gitmişti daha öğretmenimiz gelmemişti, sınıfa annesiyle birlikte bir çocuk girdi. Sınıfta bir tek benim yanım boştu. Çocuk benim yanıma gelip oturdu. Çocuk çok sakindi. Hiç üzülmüyordu. Oldukça mutluydu.Oysa ki herkes ağlıyordu. Ve bende dayanamayıp ismini sordum adı "Deniz"'di. Denizle birlikte konuşmaya başladık. Deniz bana "Senin adın ne "diye,sordu. Bende "Benim adım da Su tanıştığıma memnun oldum"dedim. Bana gülümsedi ve daha sonra "Bende tanıştığıma memnun oldum "dedi. Annemin gittiği aklımdan çıkmıştı. Ögretmenimiz sınıfa girdi. İlk olarak kendini tanıttı ve hepimizin sıra arkadaşlarımızla tanışmamızı söyledi. Biz Denizle zaten tanışmıştık. Zaman su gibi akıp geçmişti. Annelerimiz bizi almaya gelmişti. Deniz'e el salladım ve arabaya bindim. Eve giderken Annem bugün neler yaptığımızı sordu.Bende " Bugün yanımızda oturan sınıf arkadaşlarımızla tanışmamızı söyledi."dedim ve devam ettim"Benim yanımda Deniz adında bir çocuk oturuyor"dedim. Annem "Hımm anladım peki arkadaşınla iyi anlaştın mı?" Diye sordu.Bende "Evet, tıpkı beni gibi konuşkan ve sevecen sıcak kanlı birisi "dedim. Okulun ilk gününden itibaren Denizle çok iyi arkadaş olduk. En iyi arkadaşımdı. Çok iyi anlaşıyorduk.Fakat ilkokul 3. sınıftan itibaren Denizle konuşurken heycanlanıyordum.Yanaklarım kızarıyordu. Bildiğimiz kıpkırmızı bir elmaya benziyordu yanaklarım. Onunla konuşurken gözlerinin içine bakamıyordum . Yüzümü eğiyordum ya da başka taraflara bakıyordum .Sanırım Deniz'e aşık olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçüklük Aşkım
ChickLitTanıtım Merhabalar :)) Bu benim ilk hikayem olcak.Bu yüzden çok heyecanlıyım.Umarım beğenirsiniz. Şimdiden size iyi okumalar diliyorum. Hikayemizin başrolünde Su adında bir kız vardır. Su çok güzel,tatlı, sevecen ve yardımseverdir.Su sarışın ve...