This Not The End {Promotion}

18 1 0
                                    

Kelihatan Ridha telah berdiri di hadapan poster series Ultraman yg terbaru bersama dgn Ribut di sebelahnya. "Assalamualaikum & selamat sejahtera semua! Nama saya Ridha Syammir & saya memegang watak Ridha sebagai Ultraman Ribut! 😊 Terima kasih kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut ini sehingga episod terakhir! 👏Ha,korang mesti terfikir yg Series Ultraman Ribut dah tamat kan? Jawapannya tidak kerana Tsuburaya Production akan menayangkan series baharu yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Wah!!! 😄👏Series ini adalah sambungan daripada Series Ultraman Ribut yg asal selepas kekalahan Dark Empera. Dlm series ini,saya menjadi pengurus kepada sebuah kumpulan Girlgroup yg bernama TWICE! Kenapa saya tidak menjadi kapten di R-TWICE lagi? Itu kerana saya telahpun pergi ke TWICE Universe utk mengejar sesuatu yg bernama Devil Shadows! Devil Shadows itu ape?😞 Kalau korang nak tahu lebih lanjut,sila setia menunggu bersama kami utk membaca perjalanan saya sebagai Ribut di dlm series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Atas nama Galaxy Rescue Force,saya Ultraman Ribut akan tiba! Semoga kita berjumpa lagi semua,bye-bye!😊👋" kata Ridha sambil tersenyum & melambai kepada kamera bersama dgn Ribut.

 Dlm series ini,saya menjadi pengurus kepada sebuah kumpulan Girlgroup yg bernama TWICE! Kenapa saya tidak menjadi kapten di R-TWICE lagi? Itu kerana saya telahpun pergi ke TWICE Universe utk mengejar sesuatu yg bernama Devil Shadows! Devil Shadow...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kelihatan Nayeon telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Annyeonghaseyo,TWICE Nayeon imnida! 😊 Kamsahamnida kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Wahhh!!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya tidak lagi memegang watak petugas di R-TWICE lagi tetapi saya ialah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE seperti dunia realiti sekarang tapi saya dan ahli-ahli TWICE yg lain membantu Ridha-shii utk menghentikan Devil Shadows daripada terus berleluasa di dunia kami! Series terbaharu ini pasti akan lebih menarik lagi & kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Annyeong,ONCE~" kata Nayeon tersenyum sambil melambai kepada kamera.

 "One In Million! Annyeonghaseyo,TWICE Nayeon imnida! 😊 Kamsahamnida kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Wahhh!!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bert...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kelihatan Jeongyeon telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Annyeonghaseyo,TWICE Jeongyeon imnida! 😊 Kamsahamnida kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Yeay!!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya adalah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE seperti dunia realiti sekarang tapi saya dan ahli-ahli TWICE yg lain membantu Ridha-shii utk menghentikan Devil Shadows di dunia kami! Kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Annyeong,ONCE~" kata Jeongyeon tersenyum sambil melambai kepada kamera.

[TSUBURAYA] Ultraman Ribut & Ultraman Petir One-Shots Stories {COMPLETE}Where stories live. Discover now