Tae POV
Tae- Naaa.....Jimin ka chau tawh nangmah khan ti tawh mai rawh.
Nizan ka night club hna vang a ka chauh tawh tehreng nen..
Kan haw dawnin zu ka in khanglang bawk sia ...ka hne ngawih2Jimin- Hey.......KIM TAEHYUNG.....keiman in te chu ka tifel vek a, khang thawmhnaw tlêm te thlehfel ringawt pawh kha i peih lo amaw...
Tae- Naa.. Jimin Eomma te chu an lola thleng dawn lo ami.
Ni e , kei hian Jimin nu leh pate hi kanu leh pa ang maiin ka en a,a cang chuan Jimin ai pawh hian min duat thin😁.Jimin aiin lehkha ka zir peih zawk a ka thiam thei zawk bawk a,Seoul a in kan luah avang hian tihbuai vak kan duh lo avangin Jimin nen hian cafe ah hna kan thawk dun a mahse chutah chuan chhunah chiah ka thawk a Jimin chu zan thleng a thawk thung a,keichu hlawh asan zawk avngin bar ah bartender ah ka trang zawk ani.
Jimin-hah..tae ege i ngaihtuah vung2 a!?
Tae- (ka harh zawk thei ka ngaihtuahna kawm ka chîng lutuk hi chu aw)
Aaahhh... Jimin engmah anilo ka ngaihtuah a nangni hi awm lo ula chuan.....Jimin-hey.. Tae..khatiang kha ngaihtuah ziah tawh suh.
Eomma&Appa-hey..naute u kan lo thleng e.
Tae& Jimin-Eomma..Appa??...
Kan thusawi pawh ngaihtuah hman tawh lem lovin eomma leh appa te nen a hlim taka hun hman kan duhta zawk a.("Ka cut duai dawn tiang lai hi chu ka ziak peih lo an awm dan tur in hriat duh chuan hlim takin an awm chuan ani la la in annu leh pa te hi an haw leh nghal
Jimin leh taehyung hi GAY anni tihhi an nu leh paten an pawmpui thlap ani..")
SkipTae-jimin hna ka kal dawn nia...
Bye...Jimin-Bye.....👋
Jimin- awle...byee...,,
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Chutia hna a ka kal lai chuan hman zan a ka thawh na bar a ka thian chhar thar leh a bar nei tu ni bawk jung hoseok (j Hope)ngei mai nen chuan kan in tawk a mi harh vanv tak leh beng chheng ve thei tak ani a,a trawng duh bawrh2 hle bawk....chuan mipa mi hriat thiam na ngah tak ania.... mahse...amawl ve deuh😃😇
J-hope -:heih .....tae hyung zan in chu ka collage thian te leh thian te lo nen kan bar ah khan party an rawnnei dawn a nia (jhope hi collage zirlai niin bar nei tu fapa ani a mahse apa hrisel lo nen collage kal chung in a en kawl ve ani)
Tae-: chuti maw.......e hei...bar lam pan chuan ka kal mek a...ka hre ve chiah chu ava mak ve (e chuan an in nel hle bawk)
A thil sawi chuan min thawng deuh hlek a chhan chh ....am....nia jhope nen hian kan collage kal na tur a in ang a he ta ka thawh tirh a trang hian kan in nel nghal emem a...ka chung chang te min zawt a ..chuan kan collage kal na tur vel ka hrilh a chuan ani pawh a kal ve thu te min hrilh a ti chuan kan in nel ta emem ani...mahse jhope chu kei aiin a upa a kei aiin a class a sang zawk a....a tette a trang in big hit ah hian a kal tawh thin ani....
Chuan a sawi ang khan party na ah chuan ka collage luh na mi tur deuh vek an lo kal dawn anih chuan....ka hmu chak vak lem lo ani....chuan Hobie (ka ti tawh mai dawn jhope tih khichu buai thlak) thian te an lo kal ngei dawn a ka hmu chak vak lo...
Ui enge maw ka ngaih tuah ni eng vang a hmuh hreh ve ngawt nge maw ka nih....ka á tawh ani ngei ang😒😳😲
Hobie:- huh..huphurh vak duhsuh....chutiang emem in an rude vak hlei nem i collage kan ami tur deuh vek annia..lawm....kha i hmel ah khan i hu phurh zia a lang vek a lawm ...😂😂😂😂(loud)
Ring mang kheng in an nui ngei ah...nui ring thei si.....
Ni e ka huphurh ani..😢
Tae:-um.... nia.......
YOU ARE READING
🐇💜🐯 LOVE ME BABY (TAEKOOK)
ActionWarning 🔞 Mr Jeon:-i rin awm na a hmuh hun ah I tan a rawn kir leh ang... jungkook:- ka bei sei.. Eng vang pawh in kawppui ah in Siam in awm dun ila...hmangaih na chuan a zui reng cheu ani....hmangaih na chuan ati na thei che a mahse a tuam dam th...