Bir günde iki bölüm atınca bazı kişiler ilk bölümü okumayı unutuyor. Gün Yüzü adlı bölümü bitirmeden bunu okumayın.
Kaya "Açmıyor" diyerek telefonu yatağa fırlattı. Valizini hazırlamaya başlamıştı. İlk uçağa binecek ve İstanbula dönecekti. Uğur da onunla birlikte dönüyordu. Son kalan eşyalarını da valize doldurup fermuarını çekti. O esnada Uğur Ziya beyi arıyordu. Telefon birkaç kez çaldıktan sonra açıldı.
"Alo"
"Alo Hülya Teyze siz misiniz?"
"Evet benim Uğurcuğum. Ziya Amcan şuan meşgul. Buyur canım?"
"Asya'yı gördünüz mü Hülya Teyze?"
Kaya valizini tamamen kapattıktan sonra "Ver şunu" diyerek telefona yöneldi. Uğurun elinde telefonu alarak kulağına tuttu ve annesine seslendi.
"Anne"
"Oğlum, yavrum, Kaya'm. Niye aramıyorsun bizi? Meraktan öldürdün, perişan ettin beni. Arıyoruz arıyoruz, aç.. "
"Tamam anne tamam geliyorum zaten. Asya'ya ulaşamıyorum. Arıyorum açmıyor. Nerde, ne yapıyor biliyor musun?"
"Valla bilmiyorum oğlum. Biz ailecek gittik yanına, konağa gel kızım dedik ama gelmem dedi. Gülistan diye bir arkadaşıyla geziyorlar. Bugün okula da gitmemiş."
"Nasıl gitmemiş?"
"Biz Sadettin babanın Restoran'ındayız. Asya'nın hocası da burda. Asya okulda babam yeni yer açtı demiş, hocalarını davet etmiş. Anatomi hocası Turgut bey de dün gelmiş tanışmış Sadettin babanla. Bugün açılış yemeği olduğu için Sadettin onu da davet etmiş. Çok iyi, harika bir insan. Hep beraber oturduk yemek yiyoruz. Hocası söyledi; Asya bugünkü derse gitmemiş. Biz okula gidiyor zannediyoruz ama naptığını bilmiyoruz. "
" Anne Asya tuhaf tuhaf konuştu. Yani mesaj attı. Üç saattir arıyorum açmıyor. Ben burda korkudan kafayı yemek üzereyim. Ne yap et onu bul. Ben İstanbula gelmeden bul. İki saat sonra uçağım kalkacak. Ben şimdi otelden çıkıyorum. Ben İstanbula gelmeden onu bul. "
" Endişelenme, fotoğrafını kıskandığı için böyle yapıyordur. Hem senin yaptığın da ayıp oğlum. Tamam Asya dik başlı, kavga çıkarıyor falan ama yine de başka biriyle fotoğraf çekilmen doğru olmadı. Neyse, gelince konuşur halledersiniz. "
" Anne sana dediğimi yap. Kıskançlık mevzusu falan değil. Asya resmen bana veda etti. Benden gidecek anlıyor musun? "
" Nereye gidecekmiş? "
" Bilmiyorum anne. "
" Bak işte hiç yapıcı değil. Kocama evime yuvama sahip çıkayım demiyor. Nereye gideceğini ben söyleyim ; O Gülistanla gezmeye gidecektir. "
" Anne sinir etme beni! Çıldırtma! "
" Tamam bağırma paşam. Ben ararım şimdi. Babasına da aratırım. Sen korkma oğlum. "
" Tamam beni haberdar et. Şimdi kapatmam lazım görüşürüz. "
" Görüşürüz yavrum. "
*******
Taksinin parasını ödeyerek taksiden indim. Yolculuk boyunca Berkcan'la Canan ablanın sesi ve Neriman'ın sesi kulağımda çınlamıştı. Sanki beynimin içinde biri vardı ve hayatımdaki herkesin sesini çıkararak beni delirtmeye çalışıyordu. Hızlı adımlarla Restoran'a ilerleyerek kapıdan girdim. Uzun bir masada bütün ailem kakara kikiri bir şekilde oturuyorlardı. Masaya ilerlerken Hülya Teyze beni görür görmez ayağa fırladı ve bağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fenomen Kocam (Düzenleniyor)
Teen Fictionİlk bölümde tanıtım videosu mevcuttur. ERGEN KİTABI DEĞİL. (sürükleyici) Asya, gardiyanına sevimli gözükmeye çalışan Bir mahkum gibi Kayaya yaklaşırken; Kaya, endişelerinin prangalar ile bedenini ele geçirdiğini düşünen lakin Asyayı tanıdıkça ru...