(Salih)" Size görevi bırakmanızı söylemiştim."
Beni gördü. Şaşırmış gibiydi.
-"Hayalet?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nehir kafasını kaldırdı ve bana baktı. İkisi de şok olmuştu. Ellerini ve ayaklarını çözdüm. Dışarı çıktık. Telsizi açtım.
'Ben Hayalet.'
'Dinliyorum.'
' İkiliyi kurtardım. Görev tamam.'
'Tamam onlar için bir helikopter gönderirim. Sana da bir haberim var."
İkiliye arkamı dönmüş olsam bile uzaklaşmamıştım. Beni dinliyorlardı. Konuştuğum kişinin Onur olduğuna emindim.
'Bana bak oğlum ağzını hayra açmayacaksan bir süre kapat. '
'Hayırmı şer mi sana bağlı. Görev var. Hayalet timle jöhler gidince yanına gelecekler. Oradan da görev yerine geçeceksiniz."
'Sonunda güzel bir haber. Tamam bekliyorum.'
Telsizi kapattım ve ikiliye döndüm.
-"Birazdan helikopter gelecek."
Tamam anlamında kapa salladılar. Helikopter gelince onları gönderdim ve oturdum. Beklemeye başladım. Yaklaşık yarım saattir onları bekliyordum. Arkamda bizimkileri hissettim.
-"Sonunda gelebildiniz."
Dedim ve onlara döndüm.
(Mavi)"Tamam kesinlikle arkanda gözün var."
-"Saçmalama görev ne?"
(Kurt)"Yirmi dakika sonra başlıyacak bir görev. Bir kam-"
Sözünü kestim.
-"Kaç dakikalık uzaklıkta?"
-" on beş-yirmi."
-" Harika. Zaman yok. Emir komuta sende."
(Kurt)"Olmaz. Senin olman gerektiğine dair emir aldım. O yüzden ister şimdi başlayalım. İster yolda."
-"Tamam başla"
Tam anlatacaktı ki ekibin arkasından parlayan bir ışık gördüm.
-"Yere yat."
Herkes yere yattı.
(Serdar)"Ne oluyor?"
-"Bir nişancı dürbününden çıkan ışığı gördüm."
(Mavi)"Nerede?"
-"Üç yönü?"
Kafamı kaldırdığımda bunların jöh ekibi olduğunu gördüm.
-"Tamam sıkıntı yok bu Salih'in jöh timi. Anlaşılan emre uymamış."
Kalktık. Onlarla yaklaştık. Onlar da bizim kim olduğumuzu anlamış olacak ki ayağa kalktılar. Önlerine geçince durduk.
-" Neden buradasınız?
Ekipten biri bana baktı.
-" Takım arkadaşlarımız rehin alındı-"
Sözünü kestim.
-" Onu biliyorum. Sizin göreve devam etmeniz söylendi neden geldiniz?"
Ses gelmdi.
-"Arkadaşlarınız karargâhınıza gitti. Derhal göreve dönün."
-"Emredersiniz komutanım"
Onlar arkasını döndü koşarken biz de koşmaya başladık. Aynı zamanda Kurt bana görevi anlatı işimizi bitirip helikopterle geri döndük. Üstümüzü değiştirdik. Bir kaç dakika sonra zil çaldı. Kapıyı açtım. Timde ki bütün kızlar karşımdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT 2 Hayalet Bereliler
RandomTürkiye'nin en iyi timi olan Bozkurt timi ve Milli istihbarat teşkilatının en değerli ekibi olan Eda'nın ekibi. Hayalet kimliyle bereber çıktığı görevlerde hiç beklenmedik bir şekilde Hayalet'in timi olarak Hayalet bereliler adında nam salıyor. Türk...