#Okulun İlk Günü#

336 8 1
                                    

Kahretsin! Yarın okulun ilk günü (benim için öyle :)) ) ve ben daha uyumadım. Sabah umarım erken uyanırım da okula daha ilk günden geç kalmam...

Sabah annemin sesiyle uyandım,

- Derin,hadi kalk artık okula daha ilk günden geç kalmak istemezsin öyle değil mi?

+ Off anne 5 dk daha -_-

- Senin saatin kaç olduğundan haberin var mı?

Uykulu bir şekilde masada duran telefonuna uzanıp saate baktığımda saat 06:50'ydi. Kahretsin! Dersin başlamasına neredeyse bir buçuk saat vardı ve ben daha yataktan kalkmamıştım bile. Hemen pijamalarımdan kurtulup formamı giydim ardından aceleyle saçımı düzleştirip evden çıkmam 25-30 dakikamı almıştı...

Okula geldiğimde ise ders başlayalı 10 dakika olmuştu. Kapıyı çaldım ve izin isteyerek sınıfa girdim,küçük bir özür dileyerek boş bulduğum bir yere geçip oturdum. Okulda yeni olduğum için sınıftakiler meraklı ve oldukça sorucu gözlerini bana dikmişlerdi. Bende onlara bakmamaya özen gösterirken yanımdaki kız fısıltıyla;

+ Sen İzmir'den gelen yeni kız olmalısın. Dedi. Bende evet anlamında başımı salladım. Anlaşılan ben gelmeden namım gelmişti bile. Kız devam etti;

+ Bu arada ben Ecem

- Bende Derin.

+Tanıştığıma sevindim. Dedi gülerek

Aynı şekilde bende dedim.

+ İzmir'den İstanbul'a gelme sebebin ne?

- Babamın işleri ( babam ünlü bir iş adamı) yüzünden bilirsin işte klasik şeyler, büyük iş teklifleri.

Ecem'le hemen tanışıp,yakın arkadaş olmuştuk bile. Teneffüste ise bütün sınıf başıma toplandılar,her kafadan başka bir ses çıkıyordu. Erkekler ise sanki ilk defa güzel kız görmüş gibi birbirleriyle kavga ediyorlardı. (Ben güzel olduğumu sanmasam da arkadaşlarım oldukça güzel olduğumu söyler)

Diğer ders rehberlik ve sınıf öğretmenimizin dersi. Off! Şimdi işin yoksa kendini tanıt... -_-

Hoca sınıfa girdi. Klasik selamlaşma falan derken sıra o ölümcül anda!..

+Anlaşılan sınıfımıza yeni bir arkadaşımız katılmış.

Bütün sınıfın gözlerini yine üstümde hissedebiliyordum. Hoca devam etti,

+ Sen İzmir'den gelen kız olmalısın. Bize kendini tanıtır mısın?

- Ben Derin Demir , babamın işleri yüzünden İzmir'den İstanbul'a taşındık. Sanırım bu kadar yeterli diyip yerime oturdum..

Veeee eve gitme vakti!!!

Eve geldiğimde saat 17:00 dı. Ödevlerimi yapıp televizyon izledikten sonra whatsapp ve facebook ta biraz takılıp müzik dinledim. Annem ve babam gelmemisti henüz ve nedense zaman bir türlü geçmek bilmiyordu. Onları beklerken uyuyakalmışım zaten...


# Ecemin Ağzından #

Derin'le iyi arkadaş olmamız çok uzun sürmedi. Onunla teneffüslerde falan konuştuk sessiz biri gibi dursa da aslından bayağı eğlenceli bir kız. Daha şimdiden çok sevdim. Sınıftaki erkeklerde öyle :Dd Derin her ne kadar ben güzel biri değilim dese de oldukça güzel bir kız eee ne de olsa İzmir kızı.. :Dd.

Arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Hikayenin ilk bölümü sıkıcıydı ama yeni bölümlerde daha eğlenceli hale getiricem. :)) Belki bugün part 2 yi de yazarım :)) yorumlarınızı bekliyorum :))

COOL BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin