Pentru Sayuri:
Tu și Julius trebuia sa aveți o întâlnire frumoasa in seara asta. Erati in masina, iar Julius opri in fata blocului unde locuia Rioko.
—Mi-am uitat portofelul aici data trecută când am venit, haide cu mine sa il luam.
Trăiau încă in apartamente diferite, însă chiar dacă tu și Lelouch impartaseati același acoperisi...lucrurile intre voi nu mergeau prea bine. Va impacaserati...dar preferase sa păstreze distanta fata de tine. Făcuserăți dragoste doar o singura data de când aflase ca tu il inselasei cu Julius. Julius iti spusese ca nici relația lui cu Rioko nu era mai buna. Brunetul isi trecu palma prin fata ta.
—Ai adormit?
Intreba amuzat.Pentru Lelouch:
Iti petrecusei destul de multe nopți cu Rioko. Nu ți se parea un lucur greșit, având in vedere ca Julius și Sayuri puteau sa aibă o relație unul cu celalalt, dar sa va păstreze și pe voi. Totul fusese destul de spontan. Aveați de gând sa le Spuneti de relația voastra amoroasa atunci când ați fi prins o ocazie potrivita. Erai in fata usii apartamentului lui Rioko. Bati la usa. Bruneta o deschise și te privi ranjind usor, apoi te trase de gulerul camasii inauntru, inchizand usa.
Era îmbrăcată in dantele transparente și fine.