Öncelikle hepiniz yeni kurgumuza hoş geldiniz. Şimdiden sizi birkaç konuda uyarmak istiyoruz.
1. TROLL amaçlı yazılan bir kitaptır. Gerçeklikle uzaktan yakından alakası yoktur, eğer ki gerçek olarak anlarsanız da lütfen linçlemelerinizi başka yerde yapın.
2. Özeneceğimiz tarzda bir kitap değil, makara modunda ilerleyeceğiz.
3. "Gittim, geldim, yaptım, ettim..." gibi kelimeleri sıklıkla duyacaksınız çünkü cringe bir kitap yazmanın kanunu bu.
4. Yazım kurallarıyla kavgalı bir cringe squad olduğumuz için yarım cümleler, yazım yanlışları ve mantık hataları görebilirsiniz.
5. Kitapta aşırı klişe, cringe sahneler olacak bize hakaret etmediğiniz sürece istediğiniz kadar karakterlere küfür vs edebilirsiniz.
6. Kitap aşırı taşak modunda geçecek, küfür, elleşme, +18 sahneler illaki olacak rahatsız olacaklar lütfen okumasın.
7. Olaylar hızlı gerçekleşebilir, ama tadı da böyle çıkıyor
8. Tekrardan hatırlatıyoruz lütfen bu kitabı ciddiye almayın... Canımız sıkıldığı için yazıyoruz maksat eğlenmek.
9. Hikayede zaman atlaması olacak ona göre okuyun sonradan ne ara bu oldu demeyin.
10. Lütfen eğlenmeye bakın çünkü biz de eğlenmek için yazıyoruz bunu.
11. Kitabı iki kişi yazıyoruz... Gerçek hesaplarımıza biyografimizden bakabilirsiniz.
Perseus & Mineru
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Sapık Sevgilim|Vmin
FanfictionOkulumuza yeni gelen transfer çocuk ve çetesinin hayatımı değiştireceğini bilemezdim.